kvalm hele døgnet

Froy

Betatt av forumet
Flere her som er generellt uvel hele døgnet?
Har på en måte en klump i halsen, matlyst er ok men blir mett og full i magen med en gang.. Så ubehagelig!

Absolutt!! Eneste gangen jeg ikke er småkvalm er om morgenen :yuck: I begynnelsen var det kun hvis jeg ble sulten at kvalmen satte skikkelig inn, men nå skjer det når som helst uten forvarsel. Fryktelig slitsomt!!

Ja det er så slitsomt å være uvel hele døgnet.. sist var jeg bare kvalm på formiddagen . takk for at vi er flere

Flere her som er generellt uvel hele døgnet?
Har på en måte en klump i halsen, matlyst er ok men blir mett og full i magen med en gang.. Så ubehagelig!
Yes, ble sykemeldt i to uker pga det idag, hadde litt høyt blodtrykk i tillegg.. Jeg var vært ræva dårlig de siste 3 ukene da, og fungerer virkelig ikke i hverdagen!

Jepp.. Kaster ikke opp, men er uvell stort sett hele dagen. Klarer å holde det i sjakk med å spise jevnlig, men det er ikke mye som frister og det er ikke så veldig gøy å spise når man er kvalm:grumpy:

Sea band! 4 dager etter jeg begynte å gå med de forsvant kvalmen min nesten helt. Kan være små-uggen fremdeles, men spyr ikke lenger.

Kvalmen min kom til bake nå i uke 9 :depressed: hva helt fin fra midten av uke 7 å helt til nå :banghead: håper den gir seg fort igjen. Eg går kvalm hele døgnet, verst på morgningene og kveldene. Har noe opphold midt på dagen men det er ikke lenge.

Er kvalm stort sett hele dagen, men er verst morgen og kveld. Kaster opp 3-4 ganger hver dag. Er 11+4 i dag, så håper virkelig det gir seg snart. Ligger bare på sofaen og er sykemeldt fra jobb. Får en fin premie til slutt, men er hardt mens det står på:yuck::dummy1::happy:

Hadde hyperemesis fra uke 5 til uke 10. Et mareritt med sykehusinnleggelse på grunn sv dehydrering og kvalme 24/7. Det som fungerte for meg var å ligge i et mørkt, kjølig rom. Spiste salte kjeks, grønne epler og drakk masse vann med sitron. Ikke at det hjalp så veldig mye, men fikk i alle fall i meg noe. Ble sykemeldt i 1 måned for å hente meg inn igjen. Er i uke 11 nå og føler meg endelig som meg selv igjen. Føler med alle som er dårlige!

Back
Topp