Kvalm fortsatt

Ja jeg får heldigvis noen timer på dagen uten kvalme når jeg tar zofran, men de holder ikke 12 timer som legen mente :wacky:

Jeg er vant med at Zofran gis tre ganger daglig. Vet ikke om det er annerledes med gravide, altså. Men med en halveringstid på 3 timer holder de neppe 12 timer, nei.

Jeg er vant med at Zofran gis tre ganger daglig. Vet ikke om det er annerledes med gravide, altså. Men med en halveringstid på 3 timer holder de neppe 12 timer, nei.
Åja såpass! Ja nei da gir det jo mening:hungover:

Har innfunnet meg med at kvalmen kommer nok til å forbli ut svangerskapet :hungover:

Forrige svangerskap ble jeg kvalm i uke 6.. Jeg var så dårlig og det var såvidt jeg klarte å komme meg til de ulike kontrollene! Jeg gledet meg til uke 10 og 12 og 16 osv, for jeg leste at da slapp ofte kvalmen taket, men ikke hos meg.. Jeg ble nesten deprimert, og fant ingen glede i svangerskapet! Så plutselig… i uke 23-24, så forsvant det og ble helt borte! :happy:

Mager trøst kanskje, og mulig det er bedre å bare «akseptere» og slutte å håpe, men ville bare gi deg et LITE håp om at det faktisk kan gi seg så sent også ❤️

17+6. Kvalmen har avtatt veldig her. Spiser og drikker godt, men må fortsatt ta en tablett mer Postafen for å ikke bli uggen. Håper kvalmen forsvinner helt snart..

Back
Topp