Det lover bra, selv im det føles grusomt utJeg håper inderlig på det, men fy søren da er vi heldige. Jeg er hvertfall fremdeles kvalm, har hodepine og er helt utslitt idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lover bra, selv im det føles grusomt utJeg håper inderlig på det, men fy søren da er vi heldige. Jeg er hvertfall fremdeles kvalm, har hodepine og er helt utslitt idag.
Jeg bare lurte på om noen vet om wish sine g tester er sensetive, evt. Hvor lenge før ikm har dere fått positiv? det er jo sånne billig tester derfor vet jeg aldri om de er til å stole på hehe
, men for å ikke gjøre det hele mer stressende eller for mye av babyfokus så prøv å leve så vanlig som mulig og prøv å heller la mensen komme eller ikke, og ta en test når den blir sen 
Ja sant, jeg har alltid testet etter ikm mens, men tenkte siden jeg skal på hytte tur nå i helgen og da blir det litt drikking. Da vil jeg bare forsikre meg at jeg ikke er gravid, så da må jeg ta en tidlig test evt. Siden ikke ikm er 4 eller 5 sep.Har ikke brukt dem, men tenker veldig på at det er veldig individuelt hvor fort hcg nivået stiger tror jegNoen får resultat 11 dpo, andre må vente til mensen ikke har kommet noen dager. Har også lest et sted at tidlig eller litt senere resultat ikke betyr "mer" gravid
Jeg skjenner det så godt at man vil bare vite så fort som overhode mulig, men for å ikke gjøre det hele mer stressende eller for mye av babyfokus så prøv å leve så vanlig som mulig og prøv å heller la mensen komme eller ikke, og ta en test når den blir sen
![]()
Mulig det er litt tidlig, men kanskje om du har mulighet til å ta de litt nærmere helgen ?Ja sant, jeg har alltid testet etter ikm mens, men tenkte siden jeg skal på hytte tur nå i helgen og da blir det litt drikking. Da vil jeg bare forsikre meg at jeg ikke er gravid, så da må jeg ta en tidlig test evt. Siden ikke ikm er 4 eller 5 sep.
Jeg bare lurte på om noen vet om wish sine g tester er sensetive, evt. Hvor lenge før ikm har dere fått positiv? det er jo sånne billig tester derfor vet jeg aldri om de er til å stole på hehe
Ja var det jeg tenkte, å ta en til fredagMulig det er litt tidlig, men kanskje om du har mulighet til å ta de litt nærmere helgen ?![]()
Kjekt å vite, da er det muligDe er ganske sensitive, jeg har fått positiv noen dager før ikm. Tror se fleste er ca 10mlu