Kvalm etter 12 uker?

Hybelharen

Elsker forumet
Er de noe som ikke har vært kvalme før i svangerskapet, men begynt etter uke 12? Jeg har spydd en gang før uke 12, og ikke kjent noe mer enn den ene gange. Før nå de siste dagene. Jeg er 12+3. I går var jeg småkvalm, men ikke noe mer enn det. Så i kveld, uten forvarsel, stod jeg på badet og var plutselig super dårlig. Kvalm og svimmel. Måtte sette meg ned på gulvet. Der satt jeg i noen minutt før det gikk over. Er det tilfeldig, eller kan kvalmen komme snikende "så sendt"?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ble mye svimmel og hadde hodepine i uke 12 dermed ble jeg også kvalm av ubehaget.

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ e usikker. Spydde fra 6.uke til nesten 8.mnd sist. Men det e sikkert normalt:) Kanskje spørre jordmor eller lege når du skal dit?

Håper det bare er tilfeldig. Har kjent meg litt småuggen innimellom i dag, men det har gått over når jeg har drukket litt. Kanskje jeg ikke er flink nok til å drikke.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har vert litt kvalm hele tiden, men nå har jeg plutsekig begynt å bli kvalm på kvelden når det er leggetid. I tillegg til at jeg brekker meg av alt mulig - selv om jeg IKKE er kvalm. Litt merkelig igrunn..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp