Kvalm endaaaa

Peace&Love

--<-@
Aprilbarna`15
Åååh, jeg er så lei
Er i uke 12 nå, hurra for det, men kvalmen er verre enn noen gang! Ikke så ille at jeg kaster opp hver dag men har den ekle klumpen i halsen hele døgnet.
Hvor lenge har dere vært kvalme??
Håper det gir seg snart!
Studerer så kan ikke sykemelde meg heller, blæh

Åååh, jeg er så lei
Er i uke 12 nå, hurra for det, men kvalmen er verre enn noen gang! Ikke så ille at jeg kaster opp hver dag men har den ekle klumpen i halsen hele døgnet.
Hvor lenge har dere vært kvalme??
Håper det gir seg snart!
Studerer så kan ikke sykemelde meg heller, blæh

Er 13 uker idag og har vel vært kvalm i 6-7 uker..

Er 12+2 i dag og er fortsatt kvalm og spyr en del. Har vært sånn nå i 6 uker ca. og er drittlei av den kvalmen nå.. Håper den forsvinner snart!

Samme her... Begynte i uke 5-6 , ble litt bedre i uke 9 men nå er det værre bare:( 12+5 i dag... Helt grusomt:( har også sånn klump i halsen, kjennes ut som jeg skal kaste opp hele tiden

Har det sånn fortsatt og er 14+4!!!! Herregud når skal det liksom bli bedre dette her? Er jo tortur!!!!!!

Vært sånn siden uke 6. Nå håper jeg virkelig at det gir seg snart....

Kvalm ennå om formiddagen snart uke 15, men bedre heldigvis. Tror jeg har sluttet å kaste opp. Det eneste som hjelper er å spise og ta det med ro.

Vært sånn siden uke 6. Nå håper jeg virkelig at det gir seg snart....
Jeg også. Begynte i uke 6 men har blitt verre og verre etterhvert.
Har dager hvor jeg kaster opp også. På noen måter er det bedre da kvalmen gir seg litt etterpå. Ellers er jeg kvalm hele døgnet.
Skal på ul på tirsdag. Det blir deilig å evt få bekreftet liv.
Kanskje lettere å være så dårlig når man har sett babyen og grunnen til elendigheten

Jeg ble kvalm aaaltfor tidlig. i uke 2, i følge graviditetstesten...så har nå hatt denne klompen i hals og mage i snart 10 uker..er til å bli gal av!!!! Gjor at jeg blir ekstra hormonelll føler jeg, og alt handler om: hva kan jeg få til å spise...
Krysser fingrene for at det går over når jeg når 12 uker, altså om 4 dager :P

13+3 her og fremdles kvalm, uggen og i dårlig form. Lei som bare det. Startet i uke fem og blir ikke bedre. Håper det gir seg snart for dette er slitsomt!

Hatt kvalme døgnet rundt siden uke 5!! Plutselig i kveld føler jeg meg bittelitt bedre, en liten pause fra kvalmen! Sitter her å bare smiler for det var så deilig :D 12+5 i dag

Kvalmen min er heldigvis blitt borte :) Jeg har brekninger hver dag og kaster noen ganger opp, men det er levelig :) Er 13+4.. Håper dere andre blir kvitt kvalmen snart :)

Har vært kjempe kvalm og spydd flere ganger om dagen siden uke 5.. formen begynner å bli litt bedre nå, 12+4 idag :)

Aff, jeg har hatt høstferie nå så har fått sovet en del. Skolen begynner igjen til uka og jeg skal i praksis i uke 43. Krysser fingre for at jeg er bedre innen da |-O

13+1 her og enda kvalm. Jeg har blitt litt bedre enn det var på det verste , men siste uka har allikevel vært kvalm konstant. Blir ikke bedre og bedre, bare konstant litt bedre enn verst... Får vel bare vente på at de fire mnd skal gå og håper virkelig det slipper helt snart!

Back
Topp