Kvalm[emoji30]

Missmy89

Blir kjent med forumet
654a432153055be4af0bbab89b9cb34c.jpg

Fyy så kvalm eg er[emoji30] ingen mat friste, eneste som går ned er sitronvann! Hater å være kvalm, håper virkelig det gir seg snart! Vært en kjip påske, ikke mye av den gode maten eg jar klart å spise!:/

Huff, den kvalmen er så kjedelig[emoji30] her kommer den bare når jeg er sulten, sånn var det sist og[emoji87]
Håper den blir bedre hos deg snart[emoji4]

Seeeeigt..! Mykje kvalme her også, men kjem i bølger, så prøver å ete når den ikkje er på topp.

Trasig å gå slik, dag inn og dag ut, uten ei stor redning i sikte. Må jo berre stå'an av :smiley-ashamed004

Her har kvalmen virkelig begynt å snike seg innpå de siste dagene. Kjenner allerede jeg gruer meg til jobb på tirsdag. Er avhengig av små, jevnlige måltider da kvalmen topper seg både når jeg er sulten og mett:meh: jaja, får trøste meg med at om ca 10-12 uker er den over :banghead:

654a432153055be4af0bbab89b9cb34c.jpg

Fyy så kvalm eg er[emoji30] ingen mat friste, eneste som går ned er sitronvann! Hater å være kvalm, håper virkelig det gir seg snart! Vært en kjip påske, ikke mye av den gode maten eg jar klart å spise!:/

Samme her, sitronvann men isbiter, mannen kjøpte isbitmaskin til meg sist graviditet, den er gullverdt[emoji5]

Føler med dere! [emoji173]️ den går i bølgedaler her, så prøver å spise når den ikke er som verst!

Føler med deg :Heartred håper du finner noe som hjelper .. sliter masse med kvalmen selv her.. våkner på morran at jeg er så kvalm.. løper på badet for å kaste opp.. er så lei.. kan holde på HELE dagen.. føler at jeg bare må holde meg hjemme :arghh:

Jeg sleit veldig med kvalme forrige svangerskap og det eneste som fikk meg igjennom dagene var Postafen. Nå er jeg enda så kort på vei nå så veit jo ikke enda Åssen kvalmen blir denne gang

Back
Topp