Kvalm av alt jeg spiser

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Er det flere som opplever å få veldig lyst på spesielle ting, og når du har spist det så blir du kjempe kvalm av det?

Har vært kvalm i hele dag og det eneste jeg ville ha var fiskepudding med poteter og smeltet smør. Men da jeg hadde spist meg god og mett på det, så ble jeg kjempe kvalm av tanken på det.
Samme skjedde etter jeg spist fajitas igår.
Må altså finne nye middager for hver eneste dag resten av svangerskapet!
Hoho dette blir en utfordring ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen har ikke slått til ordentlig her enda, men sist ble jeg både kvalm når jeg var sulten og når jeg ble mett. Måtte bare spise bittelitt hele tiden :p

❤ alle gode ting er tre ❤

Kjenner meg veldig igjen. Eneste som fristet her var lettsaltet torsk med poteter og bacon i dag. Spiste fornøyd i ca 5 min. Så var det fullstendig stopp. Ugg.
Ja takk, til Cola med isbiter nå. :p
Jeg tar det som ett godt tegn;)

Jeg er 4+5 i dag og sist begynte kvalmen for fullt i uke 5, så blir spennende å se neste uke :p

❤ alle gode ting er tre ❤

Her begynte kvalmen I dag (grunnen til at jeg testa) og akkurat mens jeg spiser går det fint, før og etter er jeg kvalm. Så løsningen er vel å aldri slutte å spise! :D
Sist kom ikke kvalmen før uke 7 og den varte i eksakt 2 uker.

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Er bare småkvalm nå. Men med de 2 forrige kom det ikke før uke 6-7.

Usj, ja.. kjenner meg veldig igjen i det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det flere som opplever å få veldig lyst på spesielle ting, og når du har spist det så blir du kjempe kvalm av det?

Har vært kvalm i hele dag og det eneste jeg ville ha var fiskepudding med poteter og smeltet smør. Men da jeg hadde spist meg god og mett på det, så ble jeg kjempe kvalm av tanken på det.
Samme skjedde etter jeg spist fajitas igår.
Må altså finne nye middager for hver eneste dag resten av svangerskapet!
Hoho dette blir en utfordring ;)

Hjelper det å spise mindre porsjoner og oftere?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Da kan det se ut som kvalmen er kommet til meg og. Det ble ikke den lagde frokosten idag. Idag ble det vann og tørre knekkebrød. Hehe

Hjelper det å spise mindre porsjoner og oftere?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Kan sikkert bli flinkere til å spise litt mindre. Hvis det først er noe jeg har lyst på så spiser jeg meg mett på det. Første ukene i graviditeten var jeg så flink til å spise sunt og variert. Hadde rosiner, valnøtter, gulerøtter og yoghurt som jeg spiste som mellommåltid også. Nå må jeg presse det i meg mens jeg nesten brekker meg. Alt for denne lille spira ;)

Off så kjipt, du får prøve å spise enkle ting. Hos meg så er det melon yougert;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp