Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
San Pellegrino med sitron er ikke så sunt, men veldig veldig veldig godt
Ja, syns det. Iallefall i helgene. Er på jakt etter liknende men sukkerfri...mener å huske at Schweppes Lemon fantes som lettbrus, selv om det heller ikke er så bra å drikke. Hvis noen vet hvor en kan få tak i så hyl ut!Vi får vel kunne unne oss litt ekstra når det er så mye annet vi må si nei til [emoji2]
Ja, syns det. Iallefall i helgene. Er på jakt etter liknende men sukkerfri...mener å huske at Schweppes Lemon fantes som lettbrus, selv om det heller ikke er så bra å drikke. Hvis noen vet hvor en kan få tak i så hyl ut!
Jo, men de har sånne brusbokser også noen steder...med blodappelsin (rød) og sitron(gul) og det er den jeg tenker på. De er IKKE sukkerfrieTrodde San Pellegrino var uten sukker jeg[emoji848] er ikke det som farris?
Jeg vet bare om seven up og sprite uten sukker, av brus med line/sitronsmak [emoji39]
Jo, men de har sånne brusbokser også noen steder...med blodappelsin (rød) og sitron(gul) og det er den jeg tenker på. De er IKKE sukkerfrie
Begge er knallgode! Ikke så søte, men smaker skikkelig frukt.Åja. De må jeg prøve til helgen [emoji39]
Begge er knallgode! Ikke så søte, men smaker skikkelig frukt.
Sliter med å få i meg drikke i det hele tatt. Alt gir brekninger eller sur oppstøt...