Kvalm av å drikke vann?

havfrøken

Glad i forumet
Flere som blir kvalme av å drikke vann?
Kanskje det hjelper å blande seg saft istedenfor[emoji4]
 
Jeg blir også kvalm av å drikke vann, hvis det ikke er kjempe kaldt med isbiter:) er en del kvalm da, så blir kvalm av mye:p men går en del i saft her også:joyful:
 
Jepp....farris hjelper litt. Eller litt sitron oppi. Isbiter, små slurker...snakker av erfaring her ;)
 
San Pellegrino med sitron er ikke så sunt, men veldig veldig veldig godt ;)
 
Sliter med å få i meg drikke i det hele tatt. Alt gir brekninger eller sur oppstøt...
 
Vi får vel kunne unne oss litt ekstra når det er så mye annet vi må si nei til [emoji2]
Ja, syns det. Iallefall i helgene. Er på jakt etter liknende men sukkerfri...mener å huske at Schweppes Lemon fantes som lettbrus, selv om det heller ikke er så bra å drikke. Hvis noen vet hvor en kan få tak i så hyl ut!
 
Ja, syns det. Iallefall i helgene. Er på jakt etter liknende men sukkerfri...mener å huske at Schweppes Lemon fantes som lettbrus, selv om det heller ikke er så bra å drikke. Hvis noen vet hvor en kan få tak i så hyl ut!

Trodde San Pellegrino var uten sukker jeg[emoji848] er ikke det som farris?
Jeg vet bare om seven up og sprite uten sukker, av brus med line/sitronsmak [emoji39]
 
Trodde San Pellegrino var uten sukker jeg[emoji848] er ikke det som farris?
Jeg vet bare om seven up og sprite uten sukker, av brus med line/sitronsmak [emoji39]
Jo, men de har sånne brusbokser også noen steder...med blodappelsin (rød) og sitron(gul) og det er den jeg tenker på. De er IKKE sukkerfrie ;)
 
Back
Topp