Kvalm allerede?

Forest

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Junilykke 2020 ♡
Noen som ble kvalm veldig tidlig her? :shy:
Jeg er bare 4+4 i dag og er skikkelig kvalm om morgenen, går litt over når jeg får spist litt. Klarer ikke kaffe lengre (er egentlig skikkelig kaffedrikker).
forrige svangerskap var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt så dette er nytt for meg :shy:
 
Ja, jeg ble også kvalm tidlig, og er fortsatt tidvis kvalm (er 7+4) :nailbiting: klarer heller ikke kaffe :banghead:
 
Jeg er ca like langt som deg. Vært småkvalm og svimmel om morran de to siste dagene. Hjelper når jeg får i meg noe mat. Med de andre to så ble jeg skikkelig kvalm fra 7 uker ish. Krysser fingrene for at jeg bare kan ha den uggenheten. :p:)
 
Jeg ble kvalm rundt uke 5. Er det fortsatt 8+1. Kaffe kan jeg ikke tenke på engang..
 
Min kvalme begynte vel i uke 6 tror jeg. Og som dere andre skriver, kaffe går bare ikke. Det sa plutselig stopp! :meh:
 
Vurderer nesten å må fortelle det til sjefen snart så hu skjønner hvorfor jeg ikke er helt i form på jobb.
Forrige gang holdt vi det hemmelig til jeg var 10 uker på vei, men da hadde jeg heller ingen plager så det var lett å holde det hemmelig :wtf:
 
Vurderer nesten å må fortelle det til sjefen snart så hu skjønner hvorfor jeg ikke er helt i form på jobb.
Forrige gang holdt vi det hemmelig til jeg var 10 uker på vei, men da hadde jeg heller ingen plager så det var lett å holde det hemmelig :wtf:

Fortalt det til min sjef allerede, greit for sjefen å vite hvorfor jeg ikke er 100% om dagen :p
 
Back
Topp