Kvalm allerede??

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
I går og i dag har jeg fått noen skikkelige kvalmebølger. Har måttet konsentere meg og svelge unna for å ikke kaste opp... Og alle gangene etter matinntak. Kan ikke akkurat ikke spise:rolleyes: Men så har det blitt borte like fort som det kom...
Og jeg er ikke 4 uker på vei engang!!:confused:

Hvordan er det med kvalmen deres?? Når kom den??

Kom et par dager etter positiv test. Nå er jeg sykemeldt på grunn av den:*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:( *

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er kjempe kvalm... hadde min første date med doskåla i dag på morgenen....

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Siste fire dagene har jeg også blitt uvel etter mat, og særlig når jeg legger meg på kvelden. Håper det ikke blir trenden. Slapp billig unma sist ;-)

Siste fire dagene har jeg også blitt uvel etter mat, og særlig når jeg legger meg på kvelden. Håper det ikke blir trenden. Slapp billig unma sist ;-)

Det mener jeg å huske at jeg også gjorde nemlig! Lov og ønske seg, men så lenge jeg er gravid så er det greit :P

Jeg har vært sykemeldt siden tirsdag med kvalme, er kvalm nesten hele dagen (litt bedre på kveldene) og takler dårlig uvante lukter.. jeg er 6+2 i dag, så det kom tidlig denne gangen, men forrie gang var jeg også bare kvalm frem til jeg fikk i meg frokost. Slapp desverre ikke like billig unna denne gangen, men det er jo verdt det til syvende og sist ;)

Jeg har vært sykemeldt siden tirsdag med kvalme, er kvalm nesten hele dagen (litt bedre på kveldene) og takler dårlig uvante lukter.. jeg er 6+2 i dag, så det kom tidlig denne gangen, men forrie gang var jeg også bare kvalm frem til jeg fikk i meg frokost. Slapp desverre ikke like billig unna denne gangen, men det er jo verdt det til syvende og sist ;)

Har du også nov 2011 barn :) Var du inne på BV sist??

Kvalmen kjem i stooooore bølgedalar! Er heilt jævlig innimellom. Er no hjå ei vennine og er super kvalm, men kan ikkje sei noko. Gubben vil ikkje at me fortelle det enno :/

❤️Gutt februar 2014❤️

Kvalmen kom tidlig her gitt.. Spydde tilogmed i går av lukten av kjøtt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært kvalm og bestevenn med doskåla siden i uke 8, og er det fortsatt nå i uke 17 :(
Har vært sykemeldt en stund nå pga det..

Back
Topp