Kvalm, ømmepupper, forstoppet hermorider....

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Ååå alle disse symptomene altså. Sa til meg selv og mannen min at eg ikkje skulle klage på noe denne graviditeten siden dette blir den siste. (Skal steriliseres) meeeen må lufte lokke litt :)

Kvalmen tar knekken på meg spess på morgningen når eg skal lage frokost til snuppa på 14mnd hu får grøt til frokost p lukten av den er.. Jah heilt forferdelig å sitte å brekke seg når eg gir hu mat. El har puppene begynt å bli skikkelig vonde, hadde glemt hvor vondt det hva selv om det ikkje e så altfor lenge siden sist -,- å hermoridene jøjje meg... Har slitt litt med dette etter eg fikk første i 2008 men nå e det jo heilt grusomt, klare nesten ikkje gå på jo :/ bekkene har begynt å svikte smått igjen sammen med korsryggen.... Blir gal. Sorry langt innlegg men kan ikkje klage til mannen så da går det litt utøve dere,håper det går fint ;) andre som sliter litt med symptomer ?
 
Hemoroider er fælt! Har aldri hatt så vondt som for en uke siden da jeg var forstoppet og måtte på do..... Hadde så vondt at jeg var blek :p det beste er faktisk å gå istedenfor å sitte, for da får du ikke så mye trykk på de. Du kan også smøre med xylocain bedøvelseskrem for å lindre det :) det er jo derfor vi har forum så man kan klage litt! :D jeg har hatt mye, men har roa seg litt nå. Etter jeg passerte ikm har jeg ikke hatt mensensmerter, nå er det bare svak murring:). Litt vondt i puppene, litt uggen og kjempetrøtt, men hvis det fortsetter sånn så er jeg heldig:)
 
Hemoroider er fælt! Har aldri hatt så vondt som for en uke siden da jeg var forstoppet og måtte på do..... Hadde så vondt at jeg var blek :p det beste er faktisk å gå istedenfor å sitte, for da får du ikke så mye trykk på de. Du kan også smøre med xylocain bedøvelseskrem for å lindre det :) det er jo derfor vi har forum så man kan klage litt! :D jeg har hatt mye, men har roa seg litt nå. Etter jeg passerte ikm har jeg ikke hatt mensensmerter, nå er det bare svak murring:). Litt vondt i puppene, litt uggen og kjempetrøtt, men hvis det fortsetter sånn så er jeg heldig:)
Haha, godt det ikkje bare e meg ;)
 
Back
Topp