Kvalitet på egg

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Hadde innsett forrige uke av to egg. Det ene var ikke godt nok til å fryses så fikk spm om å sette tilbake to. Det andre sa de var et «fint» egg. Sist sa de perfekt, så blir litt opphengt i akkurat dette :p Slik jeg ser, å jeg jobber jo ikke i lab’en. Men de to eggene ser ikke bra ut. Før har de vært ganske jevne og uten fragmentering osv. Så jeg lurer på, hva er deres erfaring spesielt offentlig. På kvalitet av egg de setter tilbake? Er jo selvfølgelig kjempe glad det var noe å sette tilbake❤️ Men det er jo også et forsøk som blir «brukt» opp, så dumt om det var et egg de ikke hadde så mye tro på (selvom de ikke sa dette)

De setter ikke tilbake egg de ikke har troa på, det ble vertfall jeg fortalt ved privat klinikk:Heartred jeg ønsket å sette inn to, men på innsettdagen anbefalte de meg å kun sette inn det ene (var bare to egg totalt) som såg veldig bra ut. Det andre egget hadde de ikke troa på og da var de redd det kunne ødelegge for det som hadde god kvalitet.

Ja må nesten bare ha troa, å heller ta skuffelsen når den tid kommer :)
Har blitt en del googling, hehe

Har lest om flere som ikke blir gravide på de beste eggene. Men får barn med de lavere rangerte eggene:)

Hadde innsett forrige uke av to egg. Det ene var ikke godt nok til å fryses så fikk spm om å sette tilbake to. Det andre sa de var et «fint» egg. Sist sa de perfekt, så blir litt opphengt i akkurat dette :p Slik jeg ser, å jeg jobber jo ikke i lab’en. Men de to eggene ser ikke bra ut. Før har de vært ganske jevne og uten fragmentering osv. Så jeg lurer på, hva er deres erfaring spesielt offentlig. På kvalitet av egg de setter tilbake? Er jo selvfølgelig kjempe glad det var noe å sette tilbake❤️ Men det er jo også et forsøk som blir «brukt» opp, så dumt om det var et egg de ikke hadde så mye tro på (selvom de ikke sa dette)

Har ikke noe erfaring å dele, men kanskje ville du like denne instakontoen: https://www.instagram.com/ilikemyeggsfertilised/

Der er det veldig mye å lese om eggkvalitet fra noen som kan faget!

Lykke til :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Liten oppdatering her!
Ble gravid❤️ Så feil kan man ta, å jeg skal aldri mer leke ekspert på embryoer :p hehe. Så nå blir det spennende å se om begge festet seg :)

Liten oppdatering her!
Ble gravid❤️ Så feil kan man ta, å jeg skal aldri mer leke ekspert på embryoer :p hehe. Så nå blir det spennende å se om begge festet seg :)
Gratulerer :Heartred Blir spennende om det er en eller to der inne ja :)

Back
Topp