Kvalitet på Blastocyst

# one million #

Glad i forumet
Noen som har satt seg inn i kvalitet på blastocyst ? Spennende og se forskjellige blastoer på nett. :) dårlig kvalitet og dårlig kvalitet.
Har en blasto på frys og aner ikke kvaliteten på det . legger ved bilde :)
Ja jeg vet jeg kan høre med klinikken om kvaliteten. Men morro og forske litt selv
 

Vedlegg

  • 1C4B1E16-FB4F-45E4-8F47-A6C06174670B.jpeg
    1C4B1E16-FB4F-45E4-8F47-A6C06174670B.jpeg
    36 KB · Visninger: 185
Jeg fikk høre at den blastoen vi satt inn var av topp kvalitet, og hun kalte den 5AA. Er nå gravid 14+5. Den andre vi fikk på frys var 5BA men det var også veldig bra. Googlet en del på nett og fant blant annet denne oversikten:
 

Vedlegg

  • page_12.jpg
    page_12.jpg
    33,7 KB · Visninger: 490
Jeg leste en god del om det når jeg holdt på med innsett, veldig interessant!
Den første jeg satt inn var 4Aa, endre desverre i kjemisk. Den neste var 3Aa, som er verdens fineste gutt på snart 4 mnd :Heartblue
Kom over en Instagrambruker som er embryolog da jeg var i gang med innsett, der kan du sende bilde av egget ditt så får du "karakter" :)
Brukeren heter ivf_explained. Det er også lagt ut mye bilder av egg og sånt der med gode forklaringer på diverse, veldig spennende :)
 
Jeg leste en god del om det når jeg holdt på med innsett, veldig interessant!
Den første jeg satt inn var 4Aa, endre desverre i kjemisk. Den neste var 3Aa, som er verdens fineste gutt på snart 4 mnd :Heartblue
Kom over en Instagrambruker som er embryolog da jeg var i gang med innsett, der kan du sende bilde av egget ditt så får du "karakter" :)
Brukeren heter ivf_explained. Det er også lagt ut mye bilder av egg og sånt der med gode forklaringer på diverse, veldig spennende :)
Takk :happy: skal prøve og sende bilde og se hva slags "karakter" det får før jeg får vite fra klinikken hva slags kvalitet det er. Regner med innsett av det i mars. Så får nok vite da hvilke kvalitet det er. Men syntes det er litt spennende og forske litt selv først ;)
 
Jeg leste en god del om det når jeg holdt på med innsett, veldig interessant!
Den første jeg satt inn var 4Aa, endre desverre i kjemisk. Den neste var 3Aa, som er verdens fineste gutt på snart 4 mnd :Heartblue
Kom over en Instagrambruker som er embryolog da jeg var i gang med innsett, der kan du sende bilde av egget ditt så får du "karakter" :)
Brukeren heter ivf_explained. Det er også lagt ut mye bilder av egg og sånt der med gode forklaringer på diverse, veldig spennende :)
Sendte bildet og fikk "karakter" 3AB på blastoen jeg har på frys. Så bare og vente til det skal settes inn og høre hva klinikken sier om kvaliteten :)
 
Back
Topp