Kvaaalm...

*Precious*

Elsker forumet
Flere som er kvalme?? Hele døgnet???

Klarer ikke gjøre noe som helst om dagen.. Men det er verdt det[:)] Bare så hardt mens det står på...

ja, men går som regel over om jeg spiser noe (IKKE noe søtt, hater godteri nå, elsket det før)
så har vært litt flink å lage meg fruktsalat her om dagene, kjempegodt og bruke som mellommåltid.. for meg så holder kvalmen litt avstand jo oftere jeg spiser, så da passet fruktsalat utmerket[:D]

Jaaaa[:'(] Har slitt i over 3 uker nå.. Alt er et ork. Det er et mareritt å være på jobb. Usj.. I dag har jeg bare kastet opp en gang rundt kl.12, og  etter klokken 6 har jeg ikke vært kvalm.. Det er nesten litt skummelt det også. Haha.

Meeen kvalmen er et godt tegn! Jeg kan gjerne spy hele tiden bare jeg får den sårt etterlengtet spiren!

Ser vi er kommet like langt (kort[&:]).

Lykke til med kvalmen!

oh yeah kjenner kvalmen ja,, [:'(]

Huff ja kvalm, uggen, slapp.. ja iheletatt føler meg helt forfærdelig. Klarer ikke gjøre noe.. og får heller ikke gjort noe.. Ligger nesten hele dagen... Grusomt!!! Ikke frister mat, ikke frister drikke, men prøver iallefall... Kan desverre ikke si meg enig med dere over at dette er verd det... den følelsen har jeg absolutt ikke nå... Prøver bare å fokusere på at det skal gå over snart.. klarer ikke se noe positivt eller glede meg så dårlig er jeg... Grusomt... Trodde dette sku bli så fint og smertefritt slik som sist... men nej....
Dagens klage fra meg [:-]

Når  man har prøvd siden 2007 på å bli gravid, og har mistet babyen 5 ganger, så syns jeg det er verdt det.Da spyr jeg gjerne morning. på jobb, etter jobb og om natten.

Hadde jeg ikke hatt denne historien hadde jeg nok sett på det slik du gjør.

Uff ja, vært kvalm, trøtt og svimmel i flere uker nå. Lavt blod trykk. Jobben har vært et mareritt, ligger rett ut på sofaen nå etter nattevakter. I går gikk jeg nesten hele dagen uten å være kvalm da. Kanskje det går rette veien snart....

Har en liten gutt som er i hundre om dagen da, alltid blid og god. Holder humøret til mamma oppe[:D].

Vi får holde ut, forhåpentligvis bare en kort stund til!

jeg håper også det snur snart. har vært oppe sikkert 10 ganger i natt. hjelpppppp

jupp! Døgnet rundt, alle tider.. oxo natt!
Men for meg hjelper det faktisk m litt gele-frukt-godterier eller gomp pastiller, av alle ting.
Så mulig det er litt dårlig blodsukker som fører til den ekstreme kvalmen innimellom.
MEN.. er ikke alltid det hjelper heller.. og ikke min evinnelige brødskive.. da havner jeg som oftest på do.. og spyr[:'(] Spydde såppas natt til igår, at jeg kasta opp blod. masse... Men merket det sved enormt i halsen så var nok litt magesyre som hadde etsa en rift.. festlig!

MEn ja.,.. det er faktisk verdt det..in the end!!! Ser på sønnen min og vet sååå godt det er verdt det! Men..hardt nå ja!

Stakkars deg, føler med deg!
Kvalmen er nesten borte her! Men slet fra uke 6-10..så ble sykemeldt
Den gir seg nok snart hos deg og, hold ut! vet det er slitsomt..

Back
Topp