Kvaaalm....:(

*håper

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Huff...noen som har råd mot kvalmen? Har kastet opp i hele dag, alt jeg har prøvd å spist har kommet opp igjen. Har i tillegg 2 febersyke barn hjemme. Ikke noen god kombinasjon:(

Prøv pulverpadder;-) har lest at flere synes dette funker men jeg tenkte dett gjorde det værre men det hjelper:-) huff, får håpe dere alle tre blir bedre fort:-)

Har i grunn ingen stalltips, men jeg fikk utrolig vondt av deg.. Så fælt!!! Håper du finner et vidundermiddel!

Hva med salt lakris forresten..? Fireheads er deilig salt! (små supersalte lakrisdrops i en brun pose, selges ofte på bensinstasjoner..)

Jeg føler med deg i aller sterkeste grad! Det er grusomt! Jeg har kastet opp i 3 dager nå, og jeg er allerede drittlei!
Samboeren min var på apoteket i dag og kjøpte seabands + ingefærtabletter.
Tok seaband'ene på i 15-tiden, og jeg tror de virker noe. Har ikke vært like kvalm, og ikke kastet opp. Men jeg er fortsatt småkvalm.
Hvis jeg fortsatt er kvalm i mårra selv med seabands skal jeg prøve ingefærtablettene.

Trodde dette med kvalme ikke skulle være så ille - siden jeg ikke har kjent noe til de de forrige graviditetene jeg hadde. Men nå er jeg bare 6 uker på vei, men er begynt å være småkvalm - ikke bare på morgenen - men hele dagen !! Kjenner jeg er sulten - men når jeg går i kjøleskapeet for å finne noe å spise brekker jeg meg bare...ikke lett.....

Blir det for ille kan dere prøve postafen og =) det var det eneste som hjalp meg sist..

For meg var det eneste som fungerte vann med smak, men det er så forskjellig fra person til person hva som hjelper. Prøv deg frem til du finner det som fungerer for deg så får du det nok mye lettere:) God bedring:)

Back
Topp