Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!
Vil bare peke på at dere må være forsiktig med lakkris, ihvertfall etterhvert siden den gir forhøyet blodtrykk[&:]
ORIGINAL: *lillemus*
[:'(]Kvalm jeg også, men jeg spyr heldigvis ikke... Nå ligger jeg halvveis i koma (trøtt og kvalm) og stapper i meg Pringles med paprikasmak og cola[&:] Det gjør susen, men jeg er stygt redd for hva det gjør med vekta[8|]
ORIGINAL: Jordbærjente
Vil bare peke på at dere må være forsiktig med lakkris, ihvertfall etterhvert siden den gir forhøyet blodtrykk[&:]
det er nok hvis du inntar det i veldig store mengder[:D] noen biter lakris hver dag tror jeg ikke gjør noe.
Det er riktig at noen biter hver dag kanskje ikke gjør noe. Ville bare peke på at det KAN være farlig og at man bør være litt forsiktig[;)] Spesielt for de med høyt blodtrykk og det får io mange gravide[8|]
http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=4&trg=Content_214&Main_172=214:0:2,133&Content_214=627:2424::0:545:10:::0:0
ORIGINAL: Jordbærjente
Fint at du legger ved link[:D] Det sto helt nederst at moderate mengder med lakris er ikke farlig. Men gravide skal ikke spise mer enn 500. Det tilsvarte jo like mye lakris som de fleste nok kanskje spiser på et år[:D] Men det er viktig å passe på blodtrykket[:D]
det er nok hvis du inntar det i veldig store mengder[:D] noen biter lakris hver dag tror jeg ikke gjør noe.
Det er riktig at noen biter hver dag kanskje ikke gjør noe. Ville bare peke på at det KAN være farlig og at man bør være litt forsiktig[;)] Spesielt for de med høyt blodtrykk og det får io mange gravide[8|]
http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=4&trg=Content_214&Main_172=214:0:2,133&Content_214=627:2424::0:545:10:::0:0
ORIGINAL: Jente09Spire11
i forrige svangerskap ble jeg anbefalt reisesyktabletter av legen min da jeg var på det verste i kvalmen.
ellers skal jo ingefær være godt mot kvalme. [:)]