Kva var det første graviditetssymptomet du merka?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Tygdefølelse/press nederst i magen og murringer.

Følte meg bare gravid.

Noen som har blitt plutselig dårlig i magen? Småkvalm og til tider svimmel?
Er det noen som IKKE har ømme bryst i uke 4 forresten?

Noen som har blitt plutselig dårlig i magen? Småkvalm og til tider svimmel?
Er det noen som IKKE har ømme bryst i uke 4 forresten?

Ikke dårlig i magen, forstoppelse her.
De siste dagene har eg vært en del svimmel, må holde meg fast når jeg røyser meg opp. Er 5+4 idag jeg da:)

Ikke dårlig i magen, forstoppelse her.
De siste dagene har eg vært en del svimmel, må holde meg fast når jeg røyser meg opp. Er 5+4 idag jeg da:)

Okei. Synes nemlig mensen har vært veldig svak denne gangen (selv om den har vart i 6 dg). Den kom 3 dager tidligere enn venta, og har som sagt vært svakere enn normalt. Tror jo egentlig ikke det er vits i å håpe/tro det er noe på gang! :P Men har vært litt uggen i magen, til tider kvalm og lettere svimmel (siste 2 dagene). Puppene er derimot helt normale.

Vurderer å ta en test for sikkerhetsskyld, men dumt å kaste bort en test også iom jeg tross alt har hatt mensen :P Om det skulle være noe på gang så er jeg isåfall 4+3.

Okei. Synes nemlig mensen har vært veldig svak denne gangen (selv om den har vart i 6 dg). Den kom 3 dager tidligere enn venta, og har som sagt vært svakere enn normalt. Tror jo egentlig ikke det er vits i å håpe/tro det er noe på gang! :P Men har vært litt uggen i magen, til tider kvalm og lettere svimmel (siste 2 dagene). Puppene er derimot helt normale.

Vurderer å ta en test for sikkerhetsskyld, men dumt å kaste bort en test også iom jeg tross alt har hatt mensen :P Om det skulle være noe på gang så er jeg isåfall 4+3.

Greit å ta en test isteden for å gå å være usikker da :-)

Kvalme og ekstrem luktesans og sinnsyk matlyst:-)

Kvalmen er blitt bedre, luktesansen verre og det er pr dags dato en hel del bannlyste matvarer i huset - taco og blåbær biola klarer jeg ikke lukten av ;-)

Greit å ta en test isteden for å gå å være usikker da :)

Jo det er klart. Er bare så kjedelig å få negative tester - noe jeg regner med jeg får denne gangen også :P Har bestilt et par tester nå da. Så får jeg vel bare bite i det og ta en test for sikkerhetsskyld - selv om den sikkert lyser negativ :P

Jo det er klart. Er bare så kjedelig å få negative tester - noe jeg regner med jeg får denne gangen også :P Har bestilt et par tester nå da. Så får jeg vel bare bite i det og ta en test for sikkerhetsskyld - selv om den sikkert lyser negativ :P

Lykke til med testingen iallefall! Krysser fingrene for deg :-) :-)

Jeg merket igrunn ingenting før jeg var 3 dager på overtid med menstruasjon. Men da kom turene på toalettet, oppblåst mage og ømme bryster

Rar smak i munnen og følte rett å slett at jeg var gravid.
Har merket det fort og testet positiv 1 uke før forventet mens :)

Back
Topp