kva test er best

x1xiza

Glad i forumet
Hei , endelig på nett igjen..enn så lenge iallefall..

Eg tok test idag...for tidlig , håper eg iallefall, sida den var negativ...eg er så spent om dagen, og det har vert pyton å ikkje kunne gå inn på forumet så ofte.
eg har kjøpt clear blue digital...fant ikkje dei rsfu sine..var det ikkje dei som sku vera best?

No er eg blitt så forkjøla også, det er kjedelig det! og min mann reiste på jobb idag.
huff så pratesyk eg var då hehe.

Jeg har alltid trodd det var ClearBlue som er best jeg...

Godbedring også!!!![:D]

men det er håp sjølv om eg testet negativt idag sant?

Når var IKM da???

Jeg tror det alltid er håp...
Hører jo om folk som tester neg. 5-6 dager etter ikm, men er gravide likevel.. Kan ta opptil 8-10 dager etter ikm.

Jeg har alltid brukt clear blue, fornøyd med den. Men ikke test før du skal, det blir bare unødvendige skuffelser. Jeg tok en test to dager før forventet mens fordi jeg hadde så mange symptomer på å være gravid. Men den var negativ. Tre dager etterpå fikk jeg positiv test likevel, og da var streken svært svak, men den var der. Hold ut!! Lykke til så mye![:D]

Heisann iza [:D]

Trudde åsså ClearBlue va de beste, i alle fall når man tenker på pris da [;)]

Go bedring åsså...Å lykke til ved neste runde...!

Kathrine

ser dere ikkje tickeren min? men eg har ureg. mens...har alt frå 28 - til 35 dager...så usikker..men viss det er 28 dager, så er IKM idag..men nesten alltid å ha over 30 dager syklus..ER SÅ NERVØS! har så mangen symptomer, men det kan vere babysyken som tar overhand..nok mangen som kjenner til det[:)]

Da er det jo MASSE håp....
Vent en ukes tid, så tar du en ny test... Og svaret blir positivt....

Det skal jeg krysse fingrene for....

håper jo at alt har klaffet denne runden då[;)][;)]
eg har vert dårlig siste veka..små kvalm, veldig svimmel, hetebyer, sulten, tisser ca 1 gang i halv timen huff[:'(], ekstremt trøtt, verker i kroppen, bh blitt for liten, veldig vondt i brystene, treg mage, rommler og styrer der...VIL IKKJE HA MENSEN!!! VIL IKKJE VIL IKKJE VIL IKKJE!! [:D]

ja den syken kjenner i alle fall jeg godt til, herregud hvor mange ganger jeg har vært gravid i det siste!
Joda ser tickeren din (dem). Så synn at du ikke har nøyaktig syklus da, men bare vent å se!! Snart blir det vell treff på deg åsså...!!

kathrine

TAKK!!! [:D]

krysser fingrene for alle her! dere er ein fantastisk god støtte! NATTAKLEM! [:)]

Nattaklem til deg også!!!!

Skal drysse litt babystøv over deg når du sover jeg....

søte snill du[:)]

Back
Topp