KVA SYNS DERE..

x1xiza

Glad i forumet
MIN SVOGER, HAN HAR EIN GUTT FRÅ FØR..OG VIL IKKJE HA FLEIRE BARN..
HAN ER SAMMEN MED EI PÅ 31, SOM GJERNE VIL HA BARN, MEN HO VEIT KOR HAN STÅR I SAKEN..( DEI HAR VERT SAMMEN I 1,5 ÅR, HAR KJØPT HUS SAMEN, HAN VIL HELLER IKKJE GIFTE SEG, NOKE HO ØNSKER STERKT )

ER IKKJE DET EIT ALT FOR STORT OFFER? EG HADDE ALDRI KLART DET..HO HAR INGEN BARN, MEN SEIER HO KAN JO IKKJE TVINGE HAN..

ER DET LITT EGO AV HAN, OG INVOLVERE SEG MED EI DAME OVER 30 ( TIDA SOM DEI FLESTE VIL HA BARN ) OG VERA SÅ BESTEMT? VIRKER SOM HAN IKKJE ER SÅ INT. I HO SYNS EG DÅ..MEN.

HA EIN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN, EG KJEM INNOM IGJEN SEINERE[:D]

LEGGER TIL AT MIN SVOGER KUN ER 29 ÅR [:)]

Nei hva skal jeg si!

I utgangspunktet vil ikke min samboer ha flere barn, men så ymtet jeg frampå at jeg ville ha barn. Han skjønner jo det veldig godt å nå
gleder han seg like mye som meg til å skulle bli pappa igjen, og vi har til og med snakka om prøverør om vi ikke får det til!!!

Jeg mener at man må gi og ta i et forhold. Jeg selv hadde ikke klart et liv uten barn som er mine, Det store ønsket er jo selvfølgelig 2 barn
selv, men jeg forstår jo han at han ikke vil ha 4. Så et barn for meg er nok. Da har vi firet på kravene begge to. Jeg gjorde det helt klart i
begynnelsen at barn skal jeg ha og hvis ikke han skulle klare å takle det å gi meg et barn, så fikk vi bare bryte med en gang... Og her er vi
i dag da... Prøvende og har møttes på halvveien...

Jeg hadde nok ikke taklet det hadde jeg vært sammen med han!!!

Men det er nå meg da...

Dette kan ikke være mye moro for dama hans. Men hun viste kanksje om alt dette fra dagen 1. Det som er bra med oss jenter er jo at vi kan få barne i alder av 35år :) Og hvis mannen er yngre går jo dette bra. Så tiden får vise, kanksje han ombestemmer seg? Man vet aldri. Men hadde det vært meg i en sånn situsajon hadde det blitt mye krangling fra min side.

ja eg hadde ikkje klart det..men ja ho visste jo om dette frå dag ein..men hadde nok håpet at han sku endre meining..desverre så er han ekstremt bestemt..tenker også på det ang. at ho drømmer om å gifte seg, men han gir klar tale at det er uaktuelt..

litt synd på ho egentlig, sjølv om eg overhode ikkje kjem overens med dama, det gjere heller ikkje min mann desverre, men kvifor er ein anna historie, la meg berre sei at ho er sykt sjalu, og gjere alt for å ha han for seg sjølv, og prøver å splitte min mann og han, som er veldig knytta brødre..

Hege23, heldigvis kan man få barn etter fylte 35 år også!

Det er sant snuppepia :) Vi er heldige vi kvinner på det området. Bare vi føler oss unge nok så finnes det ikke noe som heter alder....

Jeg hadde nok ikke klart det nei.. Men dere kan jo trøste dere med at hun tydeligvis vil gå gjennom ild og vann for han da.. Visst det var noe trøst[8D] Hun må være virkelig gla i han for å gi slipp på slike drømmer..

Jeg synes faktisk at e burde revurdere forholdet sitt. Det å faktisk gi opp tanken på et barn pga en fyr synes jeg er noe tull.. Det er den største gleden man kan få her i livet.
Synes at han burde tenke litt på henne jeg... Han kan da ikke bare bestemme seg for at han ikke vil ha barn og ikke gifte seg, dette skal vel være noe man blir enige om i et forhold???

Jeg vet at jeg ikke hadde klart å være i et forhold der jeg måtte la være å ha barn og la vær å gifte meg.
Hadde vært en annen sak hvis hun ikke hadde hatt lyst på dette selv...
Håper hun finner ut av hva hun skal gjøre, og at hun tenker på seg selv først og fremst [:)]

hmm[8|] kva meinte du godhjerta med " ondt blod " er eg mykje sint når eg skriver? skriver eg upassende på noken måte?

eg håper heller at svoger tar til vett eg då, men ...ja ho må tydligvis vera veldig glad i han, men også veldig naiv syns eg..men som sagt det var berre eit spørsmål om kva de syns, ikkje om kva som var rett eller galt[:)]

ha ein super kveld alle sammen [:)]

Tror egentlig hun mente at det var mye ondt blod i familien din liksom.. Utifra det du skriver om at hun forsøker å splitte dere!

Hmm høres ikke lett ut å ha det sånn da, jeg tror nok ikke jeg hadde klart det... å ønske seg barn er jo et ganske sterkt ønske da, og noe de fleste vil ha oppfylt..

har nok heller ingen råd å komme med, med håper de finner ut av det seg i mellom da[:)]

ja det håper eg også, eine eller andre veien..[;)]
ha ein super kveld alle sammen ! [:D]

tusen takk godhjerta!! var redd eg vart misforstått eg[:)]
takk for at du syns eg skriver varmt og fint, det setter eg pris på[:)]

me snakkes jepp[:D]

[:)] takk takk!![:)]

Back
Topp