Kva skjer med meg?!! :P

sorciere_

Forumet er livet
VIP
eg tok ein vaffel i dag. tenkte over smaken. Smakte jo berre søtt, det er ikkje sååå godt liksom. Kasta den og tok ei appelsin istedefor :P

Så ville no ikkje dette søtsuget gje seg, så eg tok ein brownies... Den ville eg vanlegvis ha elska, for den var saftig og god. Men så var det denne søtsmaken då... Den smaker jo ikkje såå himmelsk som eg hugsa det.

Holder eg på å bli som ei gammel dame som ikkej liker kake?! :-O Eg meiner det, eg har alltid vert ei sånn som liker søtt med sukker på, fordi eg liker det søtast mulig!

Det er jo berre bra at eg ikkje liker det så godt, så kanskje eg blir litt sunnare. Men er det fordi eg har prøvd så lenge å halde meg unna, som gjere at eg plutselig ikkje liker det så godt? For eigentleg er det jo berre svak smak med søt ettersmak ein eter på! :P

Kanskje du er avsukret? Går man en stund uten å spise sukker så smaker det ikke så godt lenger... Jeg er også litt sånn at jeg får lyst på frukt når jeg spiser sjokolade for tiden. :P

Sånn er jeg og. Smakte en bit sjokolade og kasta resten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kanskje du er avsukret? Går man en stund uten å spise sukker så smaker det ikke så godt lenger... Jeg er også litt sånn at jeg får lyst på frukt når jeg spiser sjokolade for tiden. :p
Ja, eg trur nesten det. Eg burde jo vere glad til. Men guuu så kjipt når eg skulle kose meg i dag :P

Du er merkelig :P

Raringer. Tviler på at det skjer meg. Ever.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Raringer. Tviler på at det skjer meg. Ever.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du får avsukre deg og se. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

ja, og det blir nesten skuff:P Kor blei den gode smaken av? :P
Ja, du kan så si. Men er ikke gla i sjokolade lengre. Prøvde og på krokodiller som gyda liker å spise. Ble helt falsk smak. Jeg kjenner hvor søte brødskiver kan være. Fysj og æsj sier jeg bare.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skulle nesten ønske jeg mistet lysten på søtt jeg også :p

Back
Topp