Kva skjer i kveld?

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Her skal typen på fest, eg skal kosa meg med snop og viasat 4[:)][:)][:)] Den lille tulla mi sparker meg og eg har fått iskalde pupper, så eg har vore på shopping i dag: Fått meg boblejakke, varm genser som eg kan voksa i og ull innlegg

ååh:) Deilig:) eg skal ligge ut som eit SLAKT i dag!:) Rett og slett bli bortskjemt! ete sjokolade og chips til forrett, så skal vi ha taco til kvelds:)

Aaaawww:) berre må seie det:) Samb snudde seg nettopp mot meg, sendte meg eit kyss og spurte om eg kosa meg på babyverden (sjølv om eg sitter med skjermen vekk frå der han kan sjå, så veit han at eg sitter innpå bv) :)

Jeg skal gjøre akkurat det samme som dere, ta livet med ro og nyte resten av kvelden. Jeg har laget enchilada med masse godt tilbehør og ostekake. [:D] Og så kjenner jeg at den lille poker meg. Jeg kjenner det hver dag nå. Mer eller mindre. [:)]

Det ble alene hjemme kveld med meg og snuppa mi. Har hatt taco til middag idag. Mannen har dratt på skolejubileum og jeg har kost meg med "So you think you can dance" ikveld. Har hatt litt ekstra energi ikveld og vasket alle gulvene for en gangs skyld. Så føler meg litt fornøyd med meg selv nå.[:D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

ORIGINAL: Svartengel

Den lille sparke meg også kvar dag

Det er en helt utrolig følelse.

Eg har kjent spark i snart 2uker no Og den lille er spinnvill så fort eg bevege meg[8D][8D]

true blood og nerding på pcen mens mannen er på hyttetur. SÅÅÅ godt med fri i dag.

ORIGINAL: Hyppolyta

true blood og nerding på pcen mens mannen er på hyttetur. SÅÅÅ godt med fri i dag.

Eg elsker true blood Vampyrer er sexy[:D][:D] Men eg følger det i frå Usa eg, ikkje den norske[:)][:)]

Jeg har ikke kjent noe spark enda. Runder 17 uker imorgen (ja tickeren min er litt feil). Men tror jeg ikke kjenner særlig fordi jeg har bakovervendt livmor.

Eg har hatt en kjempedeilig ettermiddag i dag faktsik! Bare kosa meg masse med kjærsten og snuppa [:)]Laga indrefilet av svin med bakt potet og heimelaga kryddersmør til kvelds. No ligge eg godt te rette i senga med masse puter i ryggen og ei dyne under knea[8D] Bærbare på fanget, ei boksom ligge å vente på meg og superchips og solo på nattbordet!![:D][:D] Sambo og en kompis sitter på stua og koser seg med baylies og kaffi. Og eg STORKOSER meg her eg ligge heilt aleine og er totalt avslappa!!![:D][:D][:D]

Back
Topp