Kva skal du ha på deg på 17.mai?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Håper virkelig bunaden passer!

nå vet jeg egentlig ikke, bunaden passa ikke i det hele, ikke om jeg trekker inn mage å pust å legger godviljen til engang :D :D :D

Kan ikke tenke meg at bunaden passer.., så må prøve å finne på noe:-) Er bare i uke 9, men magen er vanskelig å skjule..

Uff jeg som var så sikker på at bunaden ville passe i år.. Men ble plutselig veldig usikker!! Håper at livet er såpass høyt at det får over magen, men husker ikke

Bestillte en fin lyse blå maxi kjole på lindex, den skjuler hvertfall magen :D

Blir jobbuniform på meg, så slipper å tenke på det :p Hadde nok fått på meg bunaden hvis ikke :)

Tror ikke jeg får bunadsvesten over gravidpuppene! Kjedelig, for hadde gledet meg sånn til å matche datteren min i år.... Så da blir det en blå kjole.

Gubbei sei vi har no gjødsel sekka i fjøsen som kansje passe... så da ordne d sæ... antrekkan tel gubben å ongan e i alle fall klar.

Bunad! Den passer fint enda :)

Bunaden om den ikke blir for trang :)

Bunaden skal presses på :-D Nå hat jeg bunad med veldig høyt liv, så det går nok fint så lenge det er plass til boobsa ;-)

Blir nok ein vanlig kjole, godt eg kan skylda på at eg ikkje e kvitt gravidmagen ette minien kom :P

Hardangerbunad :D Brukte den for en uke siden, så regner med jeg kommer inn i den på 17.mai, selv om den var litt trang rundt brystet :happy: Om jeg ikke får den på meg, så har jeg en mor som kan sy den ut ;)

Har eit håp om å kunne bruke stakken, men trur eg må prøve den snart. Litt kjedelegt å bli ståans der på sjølve dagen å stakken ikkje passer. Om den ikkje passer må eg vell leite godt i skapet, eller på shopping... :-)

Back
Topp