Kva skal barna ha på seg på 17.mai?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Lillemor her skal ha på seg hjemmestrikka bunad i dukkestørrelse :-D Gleder meg til å pynte henne i den :-)

En liten kjole/body og strømpebukser

H&M hadde en søt body som skulle ligne på en skjorte, med sløyfe i halsen og blå fin "joggebukse" til. Den skal han ha på seg. Myk og deilig men pyntet :) har hatt en på i konf. også :)

Bunad fra name it. Bestemoren hennes som kjøpte til henne i str 56. Men blir nok litt stor.

De blir nok veldig søte da , selvom de kommer til å svømme i de:)
Prøvde den i dag da jeg tenkte å bruke den i en dåp vi skal i i morgen. Snakker om svømming! Så bunaden får vente en uke til ;)

Lillefrøken skal ha på hjemmestrikket bunad (strikket av min farmor som min søster og jeg har brukt ) og storebror skal ha på "bunad " fra spar kjøp.

Storesøster: festdrakt fra Lindex. Lillebror: en festdrakt i stilen du får kjøpt på Name It :)

Blir nok bare en avslapnings 17 mai her uten noe spesielt. Men har kjøpt denne bunaden som han skal ha på seg 4 juli om kvelden. Da er det bryllup og dåp for oss. Og tenker at han kan jo ikke være i dåpskjole hele tiden, men kjekt om han er litt pyntet fordet :-)

Vedlegg

• 1431471216238.jpg
    1431471216238.jpg
    55,8 KB · Visninger: 16
Back
Topp