Kva parti

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Kva parti ville du ha stemt på om det var valg i dag? Og kvifor?

Ville stemt ap. For de har gjort mye bra og kunne fortsatt gjort mye bra :)
For å si det sånn, tror ikke det blir blått ved neste valg :p folk klager dessverre uansett. De ser ikke alle godene, kun avgiftene.

Angrer bittert på at jeg stemte blått å bare snakket blått før valget i fjor. Vi hadde det faktisk ganske greit når Ap Styrte hele greia, men nå synes jeg de blå bare gjør ting værre å værre. Synes de ikke på noen som helst måter holder valgløftene sine:(

Hadde stemt ap som jeg gjorde ifjor kommer alltid til å stemme rødt :p

Har absolutt ingen anelse. Må nok prøve å lese litt mer før neste valg.

Blankt.

Jeg stemte ikke ved valget nå sist, men skulle gjort det, og da hadde det blitt AP.

Vi hører ikke til de "rike", og dermed er vi taperne, selv om vi begge jobber nå som Høyre og FRP styrer!

Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg ønsker å stemme KRF, fordi de har en fantastisk familiepolitikk, men deres syn på tidlig ultralyd gjør at jeg er veldig veldig motivillig til å støtte de. Men om det må til for å få vekk de blå så er det klart at jeg gjør det!

Stemmer nok det jeg alltid har stemt, SV, rett og slett fordi jeg er mest enig med de. Ap er på en god andreplass ;)

Vet ikke... Jeg synes Høyre har mye for seg, men når FRP kommer slengende med blir det bare styr.

Stemmer AP både i kommune- og stortingsvalg :) Er enig i mye av politikken deres :)

Back
Topp