Kva kompliment får du oftast?

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Kva (positive) ord brukar folk rundt deg på å beskrive deg? [:)]
Og kva komplimang har du fått frå folk du nett har møtt? (Førsteinntrykket er alltid intersant å høyre om) [;)]

At jeg er morsom og smart.
Det fineste jeg har fått høre av noen andre enn sambo er: Du er den nydeligste dama jeg noengang har sett, første gang jeg så deg ble jeg helt satt ut! (kompis av sambo)[:D] Men det hører jeg selvfølgelig ikke så ofte[8D]

Om meg som person: at jeg er en god mamma/flink med Amalie.

Om hvordan jeg ser ut: at jeg er søt.

Om personligheten: at jeg er morsom.

Egentlig den første jeg hører oftest.

At jeg har fint hår. Fremmede kvinnfolk er kroooniske til å komme å pille meg i håret FØR de kommenterer hvor langt, tykt og vakkert det er.
Og bare for å ha det sagt, jeg liker overhodet ikke at fremmede kommer å tar på meg.. [:-]

Får høre at jeg er pliktoppfyllende og flink. Utseendemessig får jeg komplimenter for øynene og magen.. Ikke at det er så ofte noen gir meg komplimenter. Stort sett er det vel jenter som kommenterer klærne mine[8|]

At jeg er flink til å holde hjemmet fint, flink med ungene, flink med matlaginga, flink med bakinga, flink til å sminke og flink til å tenke på andre! That's pretty much it!

Edit: De jeg nettopp har møtt sier jeg er kjempekoselig og morsom. [:)]

Om meg som person: at jeg er en god mamma, at jeg er en dyktig ridelærer og at jeg er morsom.

Om hvordan jeg ser ut: at jeg er pen

Om personligheten: at jeg har ryggrad/bein i nesa (det trenger ikke altid å være positivt hehe)

Wiii... kjekt å snakke så høyt om seg selv gitt haha, føler meg skikkelig bra nå ;) hehehehe dette bør vi gjøre oftere.. jeg er FANTASTISK... wiiiiiiiiiiii haha

Her er det som oftast "søt" som går igjen (eg velger å tru at det er ein litt klype-i-bollekjakane-søt det er snakk om) [8D] Men siste kommentaren eg fekk (på fest riktignok, men av fulle folk og barn får du sannheita) var "eg lika deg, du er tøff!"...[8D] [:D]

Å hærregud så flenk du e t å søng!
Det e det komplimanget æ får hør oftest[:)]
Å at æ e ei vældig god mor, fine øya, å snill![:)]

Får mye komplimenter for øynene mine...også velger jeg å tolke det som kompliment når folk sier at jeg er gal[8D]

I gamle dager var det "høy og slank" som gikk igjen. *mimre*
Nå er det bare håret igjen å skryte av på utsiden. [8D]

Ellers er det mer rent intellektuelle lovord det går i:
Kunnskapsrik, velformulert, fornuftig, smart, og noen ganger vittig/morsom og sprø/gal (og ja, jeg regner det som komplimenter [:D]).
Og så sier venner og familie at jeg er en god mor, noe jeg selvfølgelig synes er veldig hyggelig.
(Og på jobben synes de jeg er hjelpsom.)

Ja, også får jeg ofte høre, også av fremmede: Du har de sykeste blå øynene jeg har sett! Bruker du fargelinser?

Lite komplimenter ute og går her annet enn av mannen, og av og til mor[:D]

Blant andre var det før håret mitt og øynene. Nå har jeg klippet håret, og begynner å bli gammel og "segen" så øynene er vel ikke de samme lenger de heller[:D][:D][:D] 

Utseendemessig hører jeg ofte om det lange håret og øynene mine .
Når det gjelder personlighet hører jeg for det meste at jeg er smart,original og mystisk. 
[:)]

morom og fresk

Får ofte høre at jeg er så serviceinnstilt, snakker klart og flink å forklare ting på en rolig og effektiv måte.

....jobber på kundeservice.... ;)

Jeg får veldig ofte høre at jeg "oser sex" av både kjente å fremmede.... [8|]

Vet ikke helt hva di mener liksom men.... [X(]

at jeg er en blid jente,omsorgfull,flink mamma og når det gjelder utseende,så har jeg fått en høre en del nå i det siste at jeg er godt trent,fin rumpe og endelig kommet tilbake til meg selv etter graviditeten[;)]det liker jeg å høre![:D]

Vel,førsteinntrykket av meg har vist seg å vert feil veldig mange ganger..
Mange har sagt at de trodde jeg var DEN bitcha,men ble veldig overraska over hvor lite bitch jeg faktisk er..HEH..[X(]

ellers får jeg høre at jeg har fine øyner....

At jeg er en god mor, og at jeg har vakre øyne. Er ikke helt sikker på sistnevnte, men alt mottas med takk (eller "nei gi deg'aaa") [8D]

Back
Topp