Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde digga en sånn mann!At han SKAL vaske alt, alltid, hele tiden Maten skal ryddes unna og kjøkkenet skal vaskes etter middag, mens jeg ligger i middagskoma og får dårlig samvittighet. Huset skal vaskes på morgenen og aldri på kvelden, når jeg er i mitt "vaskeess"... Bil skal vaskes og støvsuges og gjøres HELT ferdig, aldri litt og litt. Når han vasker huset så skal også ALT vaskes, ikke litt på lørdag og litt på søndag
Det kan være en utfordring for oss som ikke har adhd og detDette hørtes fryktelig kjent ut, mannen min har også ADHD
Den der gjør jeg også Jeg klarer rett og slett ikke dårlig mat, det er så ekkelt at jeg brekker megHan er ganske flink til mye, men har noen småting som irriterer litt. Om noe mat er ødelagt /gått ut på dato, og skal kastet så tar han det ut av kjøleskapet å setter det på benken. Og der blir det stående til jeg tar det...
Er stortsett jeg som rydder, vasker og støvsuger. Han kan gjerne bli sittende mens jeg holder på. Om han engang finner ut at han skal gjøre noe, så da MÅ jeg også bidra.
Jeg hadde digga en sånn mann!
At han SKAL vaske alt, alltid, hele tiden Maten skal ryddes unna og kjøkkenet skal vaskes etter middag, mens jeg ligger i middagskoma og får dårlig samvittighet. Huset skal vaskes på morgenen og aldri på kvelden, når jeg er i mitt "vaskeess"... Bil skal vaskes og støvsuges og gjøres HELT ferdig, aldri litt og litt. Når han vasker huset så skal også ALT vaskes, ikke litt på lørdag og litt på søndag
Æsj.. Er så irriterende. Mye eklere å ta det når det har stått varmt.. Enn å ta det er rett fra kjøleskap selv.Den der gjør jeg også Jeg klarer rett og slett ikke dårlig mat, det er så ekkelt at jeg brekker meg
Vi har egne skåler vi jeg gidder heller ikke kappspise, så vi har hvers en skål. Er han tom, så er han tomAt han har så kort lunte Og at han kaster i seg snop og chips når jeg setter det på bordet. Må be han spise saktere for jeg gidder ikke å kappspise Blir så sur over at skåla er tom bare fordi jeg ser vekk i to minutt!
Akkurat sånn er min også! Jeg fatter ikke hvor han har det fra ! I helgen også, spretter han opp før fuglene fiser, rett ut på kjøkkenet og begynner å rydde ut av oppvaskmaskin , vaske over benker (igjen) osv osv . Jeg er heeelt motsatt , liker å ta morgenen rolig , bruke laaang tid på å våkne osv (i helger) mens han får ryddekickAt han SKAL vaske alt, alltid, hele tiden Maten skal ryddes unna og kjøkkenet skal vaskes etter middag, mens jeg ligger i middagskoma og får dårlig samvittighet. Huset skal vaskes på morgenen og aldri på kvelden, når jeg er i mitt "vaskeess"... Bil skal vaskes og støvsuges og gjøres HELT ferdig, aldri litt og litt. Når han vasker huset så skal også ALT vaskes, ikke litt på lørdag og litt på søndag
Akkurat sånn er min også! Jeg fatter ikke hvor han har det fra ! I helgen også, spretter han opp før fuglene fiser, rett ut på kjøkkenet og begynner å rydde ut av oppvaskmaskin , vaske over benker (igjen) osv osv . Jeg er heeelt motsatt , liker å ta morgenen rolig , bruke laaang tid på å våkne osv (i helger) mens han får ryddekick
Godt å høre vi er flere! Føler meg teit som "irriterer" meg over det , men kan være fordi jeg selv føler meg som en slask når energi nivået er heeeeelt i andre enden av skalaen på den tiden av døgnet men det driter jeg i han får styre på , så bidreg jeg de få gangene noe glipper for ham , sånn som det er nå rekker jeg jo knapt før han er der å har gjort det alt liker p ha det ryddig og rent selv altså , men det går da finnes grenser.. stappet etter middag , kan det godt stå på kjøkkenbenken til maten har fått "sekke" et par timer før det skal i oppvaskmaskinen liksom , men han går rett i vaskemodus mens jeg sitter å fordøyerTHANK YOUUUU! Herregud jeg elsker å dra meg i senga med litt mobiltelefon osv... Beste følelsen i verden, hahaha. Mens hans beste følelse i verden er akkurat sånne ting. Vaske rydde ORDEN
Når han tar ut av oppvaskmaskinen setter han alltid noe på benken og ikke inn i skapet..
Samme her
Godt å høre vi er flere! Føler meg teit som "irriterer" meg over det , men kan være fordi jeg selv føler meg som en slask når energi nivået er heeeeelt i andre enden av skalaen på den tiden av døgnet men det driter jeg i han får styre på , så bidreg jeg de få gangene noe glipper for ham , sånn som det er nå rekker jeg jo knapt før han er der å har gjort det alt liker p ha det ryddig og rent selv altså , men det går da finnes grenser.. stappet etter middag , kan det godt stå på kjøkkenbenken til maten har fått "sekke" et par timer før det skal i oppvaskmaskinen liksom , men han går rett i vaskemodus mens jeg sitter å fordøyer