Kva irriterer du deg over?

At han er sløv når det kommer til å gjøre husarbeid, eller andre praktiske oppgaver; han gjør det når jeg ber han om det, både villig og motvillig alt etter som, men jeg må som regel be han om det. At jeg må ha oversikt over alt, minne han på ting, og delegere oppgaver til han. Men han kan når han går inn for det! :D

At han SKAL vaske alt, alltid, hele tiden :p Maten skal ryddes unna og kjøkkenet skal vaskes etter middag, mens jeg ligger i middagskoma og får dårlig samvittighet. Huset skal vaskes på morgenen og aldri på kvelden, når jeg er i mitt "vaskeess"... Bil skal vaskes og støvsuges og gjøres HELT ferdig, aldri litt og litt. Når han vasker huset så skal også ALT vaskes, ikke litt på lørdag og litt på søndag :p
Jeg hadde digga en sånn mann!

Irriterende lyder når han spiser, at han bremser «hardt» i trafikken, prater altfor mye når han har drukket noen kosepils også snorker han. Tror uansett jeg er mer irriterende enn han :D

At han har så kort lunte :P Og at han kaster i seg snop og chips når jeg setter det på bordet. Må be han spise saktere for jeg gidder ikke å kappspise :P Blir så sur over at skåla er tom bare fordi jeg ser vekk i to minutt!

Han er ganske flink til mye, men har noen småting som irriterer litt. Om noe mat er ødelagt /gått ut på dato, og skal kastet så tar han det ut av kjøleskapet å setter det på benken. Og der blir det stående til jeg tar det...
Er stortsett jeg som rydder, vasker og støvsuger. Han kan gjerne bli sittende mens jeg holder på. Om han engang finner ut at han skal gjøre noe, så da MÅ jeg også bidra.
Den der gjør jeg også :oops: Jeg klarer rett og slett ikke dårlig mat, det er så ekkelt at jeg brekker meg :yuck:

At han SKAL vaske alt, alltid, hele tiden :p Maten skal ryddes unna og kjøkkenet skal vaskes etter middag, mens jeg ligger i middagskoma og får dårlig samvittighet. Huset skal vaskes på morgenen og aldri på kvelden, når jeg er i mitt "vaskeess"... Bil skal vaskes og støvsuges og gjøres HELT ferdig, aldri litt og litt. Når han vasker huset så skal også ALT vaskes, ikke litt på lørdag og litt på søndag :p

Nesten heeelt likt her. Egentlig litt dumt å irritere seg over. Tror jeg blir mest irritert på meg selv siden han gjør så mye og er så mye flinkere enn meg :)
Eneste han ikke er så flink til når det kommer til rengjøring er å putte tallerkener i oppvaskmaskinen etter middag, putter de bare på kjøkkenbeken. :p *klager ikke*

Den der gjør jeg også :oops: Jeg klarer rett og slett ikke dårlig mat, det er så ekkelt at jeg brekker meg :yuck:
Æsj.. Er så irriterende. Mye eklere å ta det når det har stått varmt.. Enn å ta det er rett fra kjøleskap selv.

At han har så kort lunte :p Og at han kaster i seg snop og chips når jeg setter det på bordet. Må be han spise saktere for jeg gidder ikke å kappspise :p Blir så sur over at skåla er tom bare fordi jeg ser vekk i to minutt!
Vi har egne skåler vi:hilarious: jeg gidder heller ikke kappspise, så vi har hvers en skål. Er han tom, så er han tom :D

Akkurat sånn er min også! Jeg fatter ikke hvor han har det fra ! I helgen også, spretter han opp før fuglene fiser, rett ut på kjøkkenet og begynner å rydde ut av oppvaskmaskin , vaske over benker (igjen) osv osv . Jeg er heeelt motsatt , liker å ta morgenen rolig , bruke laaang tid på å våkne osv (i helger) mens han får ryddekick :hilarious:

Akkurat sånn er min også! Jeg fatter ikke hvor han har det fra ! I helgen også, spretter han opp før fuglene fiser, rett ut på kjøkkenet og begynner å rydde ut av oppvaskmaskin , vaske over benker (igjen) osv osv . Jeg er heeelt motsatt , liker å ta morgenen rolig , bruke laaang tid på å våkne osv (i helger) mens han får ryddekick :hilarious:

THANK YOUUUU! Herregud jeg elsker å dra meg i senga med litt mobiltelefon osv... Beste følelsen i verden, hahaha. Mens hans beste følelse i verden er akkurat sånne ting. Vaske rydde ORDEN :p

THANK YOUUUU! Herregud jeg elsker å dra meg i senga med litt mobiltelefon osv... Beste følelsen i verden, hahaha. Mens hans beste følelse i verden er akkurat sånne ting. Vaske rydde ORDEN :p
Godt å høre vi er flere! Føler meg teit som "irriterer" meg over det , men kan være fordi jeg selv føler meg som en slask når energi nivået er heeeeelt i andre enden av skalaen på den tiden av døgnet :hilarious: men det driter jeg i :hilarious: han får styre på , så bidreg jeg de få gangene noe glipper for ham , sånn som det er nå rekker jeg jo knapt før han er der å har gjort det alt :hilarious: liker p ha det ryddig og rent selv altså , men det går da finnes grenser.. stappet etter middag , kan det godt stå på kjøkkenbenken til maten har fått "sekke" et par timer før det skal i oppvaskmaskinen liksom , men han går rett i vaskemodus:wacky::hilarious: mens jeg sitter å fordøyer:hilarious:

Når eg må stå opp tidleg med ungen og mannen ligg og drar seg i senga. Enda det eg jobba seint dagen før og kom heim rundt midnatt.

Godt å høre vi er flere! Føler meg teit som "irriterer" meg over det , men kan være fordi jeg selv føler meg som en slask når energi nivået er heeeeelt i andre enden av skalaen på den tiden av døgnet :hilarious: men det driter jeg i :hilarious: han får styre på , så bidreg jeg de få gangene noe glipper for ham , sånn som det er nå rekker jeg jo knapt før han er der å har gjort det alt :hilarious: liker p ha det ryddig og rent selv altså , men det går da finnes grenser.. stappet etter middag , kan det godt stå på kjøkkenbenken til maten har fått "sekke" et par timer før det skal i oppvaskmaskinen liksom , men han går rett i vaskemodus:wacky::hilarious: mens jeg sitter å fordøyer:hilarious:

Ikke sant... noen ganger lar jeg til og med tallerkener etter oppspist pizza stå til dagen etterpå, det er jo ikke matrester eller noe. Han hadde fått helt fnatt av slikt om han var hjemme.. Når jeg er alene kan jeg fort finne på å vaske hus kl 23:30 også. Men det skal sies at etter jeg fikk jobb hvor jeg står opp 05:30 hver dag så har jeg blitt tvunget inn i en annen døgnrytme hvor jeg heller sjeldent vasker gulv 23:30... nesten litt trist, føler jeg mister en del av meg selv, ha ha ha... :p

Back
Topp