Kva høgtid gler du deg mest til?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Jula er vel den høytida jeg pleier glede meg mest til ;)
 
Jul :)
 
O'jul med din glede ❤️❤️
 
Av høytider er jula alltid den jeg gleder meg mest til! Akkurat nå gleder jeg meg til sommerferien, men det går vel ikke akkurat under høytid :)
 
Jeg er utrolig glad i jula. Den er virkelig elskbar. Akkurat nå gleder jeg meg veldig til ESC-finalen, som nesten er en høytid i seg selv :p
 
Jula! Blir første jul med lille og det blir første julen hvor jeg og samboeren skal være sammen. Tidligere har vi delt oss
 
Jul:)
 
Jeg er ikke veldig glad i høytider, men i år ser jeg frem til jul. Første jula til lillebror som kommer neste mnd, og frøkna som skal være hjemme i år. Så jeg gleder meg stort til å feire med den lille familien min og så kommer pappa på middag.
 
Julen på godt og "vondt". Er slutten av permisjonen og begynner på jobb igjen på nyåret og ikke klar for det pr dags dato. Men elsker julen:)
 
Gleder meg allerede veldig til jul!<3 blir en spesiell jul som høygravid. Og når jula er over er det bare en liten måned til termin<3
 
Jeg gleder meg til jul :D blir første jula til lillemor ♡ og en stor mnd. Etter det blir lille 1 år :D
 
Back
Topp