Kva gjer dokker når ungane er lagt?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Nokon gongar blir vi sittandes med kvart vårt her i huset, og det synes eg er trist.
Er dokker flinke til å sjå kvarandre etter at ungane er lagt?
 
Vet ikke om vi er så flinke til å "se hverandre", men vi prøver å gjøre noe sammen hvis vi begge er hjemme. Om det er å bare sitte sammen å se på TV eller andre ting så er det fortsatt et visst fokus på å gjøre det sammen/i nærheten av hverandre.
 
Blir ofte å slappe av foran tv, og prate mens vi ser på :p
 
Av og til sitter vi sammen og glor på skjermen, eller så sitter vi i hver vår etasje og ser på hver vår skjerm. Kommer veldig an på mannen egentlig.
 
Vi ser alltid noe på tvn, av og til lager vi oss noe kose mat og andre ganger så sitter vi oppe å snakker. Bruker ca tid fra 21-23 på hverandre så bruker jeg tiden med å rydde og jobbe før det.
 
Vi gjør alt husarbeidet vi ikke har fått gjort i løpet av dagen, tar de samtalene vi ikke får tatt med våkne unger og prøver å få tid til oss selv og hverandre
 
Blir ofte en del avslapping sammen foran TV’n mens vi prater masse sammen :) blir også litt ryddig såklart. 2-4 dager i uka drar jeg på joggetur etter lillegutt har sovna
 
vi gjør hver sine ting i 2 timer.. ser på egne serier/jobber/rydder o.l. etter det ser vi på TV/ snakker ilag før det er natta :D
 
Mannen spiller og jeg holder på med pc/tv :p Ellers ser vi på noe sammen :)
 
Gjør husarbeid hvis det er noe som må tas, ellers er tvn somregel på også snakker vi sammen innimellom :p
 
Sovner med hver vår pute foran TV i sofaen. (Stor sofa) våkner etter hvert og går å legger oss på hver vårt rom [emoji23] (mannen har akutt bronkitt og må ha operasjon for snorking og puste stopp) ingen kan sove i det bråket han lager om natten.
 
Blir som oftest sittende å se på serie sammen. Noen ganger masserer vi hverandre, noen ganger sitter vi sammen og noen ganger i hver vår ende av sofaen.
 
Gjør klar til neste dag, og evt. litt husarbeid. Så prater vi mye sammen, har sex, leser bøker (gjerne for hverandre), ser en serie/film, eller spiller spill. :)
 
I det siste er det mest av å sitte i sofaen og tvinge øynene åpne til det er innafor å legge seg :sleep011
 
Ser på serie sammen eller på hver vår skjerm (eventuelt han ser serie mens jeg spiller på iPad), snakker sammen, lager mat og spiser sammen. Han rydder ofte kjøkkenet før han setter seg ned, noe jeg setter veldig pris på!
Så legger vi oss og prater en stund i senga før vi kanskje har sex og så sovner.
 
Jeg er student og leser mye på kveldstid, men vi "møtes" med kveldsmat og en episode av noe før vi legger oss hver kveld og på fredager er det frikveld så da koser vi oss sammen. Ja, også legger vi oss 98% av gangene sammen, alltid gjort - er så koselig.
 
Vi er flinke til å se filmer sammen eller spille kortspill :)
 
Alt for dårlig til det... ser evt litt TV sammen bare...
 
Back
Topp