Kva gjer dokker når ungane er lagt?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Moderator Marte, 3 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Marte Betatt av forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Nokon gongar blir vi sittandes med kvart vårt her i huset, og det synes eg er trist.
    Er dokker flinke til å sjå kvarandre etter at ungane er lagt?

2. Jaily Andre møte med forumet

Vet ikke om vi er så flinke til å "se hverandre", men vi prøver å gjøre noe sammen hvis vi begge er hjemme. Om det er å bare sitte sammen å se på TV eller andre ting så er det fortsatt et visst fokus på å gjøre det sammen/i nærheten av hverandre.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Blir ofte å slappe av foran tv, og prate mens vi ser på :p

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Enig Enig x 1
  4. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Junilykke2018

Av og til sitter vi sammen og glor på skjermen, eller så sitter vi i hver vår etasje og ser på hver vår skjerm. Kommer veldig an på mannen egentlig.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Lykkeliten Glad i forumet

Vi ser alltid noe på tvn, av og til lager vi oss noe kose mat og andre ganger så sitter vi oppe å snakker. Bruker ca tid fra 21-23 på hverandre så bruker jeg tiden med å rydde og jobbe før det.

6. nense Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Vi gjør alt husarbeidet vi ikke har fått gjort i løpet av dagen, tar de samtalene vi ikke får tatt med våkne unger og prøver å få tid til oss selv og hverandre

7. Aicelain Elsker forumet Marsboerne 20 18

Blir ofte en del avslapping sammen foran TV’n mens vi prater masse sammen :) blir også litt ryddig såklart. 2-4 dager i uka drar jeg på joggetur etter lillegutt har sovna

8. Lykkeliten Glad i forumet

vi gjør hver sine ting i 2 timer.. ser på egne serier/jobber/rydder o.l. etter det ser vi på TV/ snakker ilag før det er natta :D

Del denne siden