Ribe Glad i forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ 15 Jun 2015 #2 Maldivene! Vært der 1 gang og skal definitivt tilbake flere ganger.
SpinnVill Elsker forumet Desemberglede 2015 17 Jun 2015 #3 Peru, Hellas. Alltid hatt lyst å dra til Amazonas også
-Mammatil3- Elsker forumet Augustlykke 2022 ❤️ 17 Jun 2015 #4 Vet ikke helt, har bare vært I Syden en gang, i Bulgaria. Flaut! :/ eneste jeg vet at jeg skal IKKE tilbake til det skitne landet Alltid hatt lyst til å dra til Thailand da
Vet ikke helt, har bare vært I Syden en gang, i Bulgaria. Flaut! :/ eneste jeg vet at jeg skal IKKE tilbake til det skitne landet Alltid hatt lyst til å dra til Thailand da
Tussilagof Elsker forumet Desemberglede 2015 Oktoberfruene 2018 Juliknøttene 2022 17 Jun 2015 #5 Maldivene er fantastisk, også har jeg veldig lyst å besøke Cuba!
Sol* Elsker forumet Desemberglede 2015 Septemberhjertene 2018 17 Jun 2015 #6 Hellas er fantastisk! Ellers har jeg også en drøm om å reise til Maldivene og bo på en øy der tiden står stille og man bare kan nyte livet.
Hellas er fantastisk! Ellers har jeg også en drøm om å reise til Maldivene og bo på en øy der tiden står stille og man bare kan nyte livet.
Meliz Forelsket i forumet Desemberglede 2015 17 Jun 2015 #7 Bahamas og Maldivene og har alltid drømt om å besøke en ordentlig ranch i Montana eller wyoming i USA
Bahamas og Maldivene og har alltid drømt om å besøke en ordentlig ranch i Montana eller wyoming i USA
D *Desember-baby* Flørter med forumet 17 Jun 2015 #8 Mitt største reiseønske er å besøke Graceland i Memphis
Bee Elsker forumet Desemberglede 2015 17 Jun 2015 #9 Har alltid drømt om Maldivene. Men av steder jeg har vært er Thailand favoritten. Drar snaaaart tilbake <3
Har alltid drømt om Maldivene. Men av steder jeg har vært er Thailand favoritten. Drar snaaaart tilbake <3