Kva er ditt beste sminketips til den travle tidsklemmemammaen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nå har jeg vippeextetion..måtte prøve,bare for å se hvordan det ble. Og gud jeg er fornøyd! Bare det å stå opp om morgenen med fresht blikk pg uten å tenke på å åpne sminkeveska :)

Mineralsminke som dekker godt! Bare å slenge på så er man ferdigsminka :-)

Mineralpudder, real techniques buffing brush og øyebrynsblyant. Kanskje mascara også. Du trenger seriøst ikke mer. Det tar to minutter også :)

Det viktigste du gjør er å holde huden ren og at den får fuktighet nok.. Rens morgen og kveld.. Da er sminken lettere å legge, noe som igjen gjør at det går fortere (Og at du kanskje ikke trenger like mye etterhvert som huden blir renere og finere :-p )

Koster lett over ansikt med mineralpudder/foundation, litt solpudder eller rouge, fyller inn litt i øyenbryna, Mascara og lipgloss. Går unna på under 5 min i sofaen med to barn på under to år rundt meg :-)
Har jeg lengre tid, bruker jeg lengre tid på alt pluss eyeliner og øyenskygge i tillegg.
Avhengig av å stelle meg litt før jeg går ut døra, men liker aldri å være oversminket! :-)

Sminker meg hver morgen uten at det stjeler tiden min.
Fikser bryn, mascara og litt øyenskygge.
Dekkstift om det trengs, litt farge i kinnene, litt mineralpudder og noe på leppene. Tar max 5 min.

Innimellom fikser jeg brynene hos hudpleier, da kan jeg kutte 2 min;)

Kommer langt med bare mascara :) tegner du vanligvis på øyebrynene, er det lurt å heller gå over til permanent farging :) kan gjøres hos frisør eller hjemme!

BB/CC cream, farge vipper og bryn, litt farge i kinna og en lipgloss/leppestift.

Litt foundation, litt rouge i kinnene, pannen og nesen.
Markere øyenbrynene hvis det trengs.
Øyenskygge og maskara. Og deretter litt leppestift eller gloss.
Bruker 5-10 min på dette :)

Back
Topp