Kva er ditt beste sminketips til den travle tidsklemmemammaen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Veldig mye er gjort med en BB krem og litt maskara. ;)

Gå uten;) :p
Bruker aldri sminke selv, og deilig å slippe

Haha, nettopp det samme slo meg. :P

MÅ man ha sminke, liksom? ;) Om jeg har lyst tar jeg bare på eyeliner. Tar to sekunder.

Bruker mascara et par ganger i året her evnt, og jeg gidder:p haha
Og jeg har ikke fått noen barn enda engang;)

Hvis jeg ikke har tid til noe annet, hiver jeg på meg solpudder i panna og kinnene.. Da ser jeg ikke så blek ut:)
Kan også gå helt uten sminke og bare en lys lipgloss/leppestift.. Det gjorde jeg i dag :P

Haha, nettopp det samme slo meg. :p

MÅ man ha sminke, liksom? ;) Om jeg har lyst tar jeg bare på eyeliner. Tar to sekunder.
Tar ikkje 2 sekunder før meg. Eg e usel på eyeliner. Førstår eg hur andra klarar å legga den så fort og fint

Tatoovert øyenbrynene. Alltid en vakker ramme rundt ansiktet.

Jeg sminker bare øynene til daglig.
Foundation, pudder etc, bruker jeg bare hvis jeg skal noe spesielt.
En leppepomade med litt farge, en lipgloss eller en leppestift, er raskt å påføre, og kan utgjøre stor forskjell.

Jeg går til friør og farger vipper og bryn. Bruker litt vaselin på leppene til vanlig.

Bruker sminke kanskje en gang i året, og da går det i mascara og KANSKJE litt pudder :p Skal sies at jeg ikke bruker sminke fordi jeg ikke får det til, samme hvor mye jeg prøver.. Så har rett og slett gitt opp :p

Jeg er ikke så hard på sminken selv om jeg sikkert har nok utstyr for å sminke et helt fotballag. Men å nappe bryn og farge vipper og eventuelt bryn slik at man får en pen ramme en god idé da slipper man styret med alle ulempene med mascara. Ellers er jo en god ansiktsrens og krem viktig for en fin hud :)

Til hverdags er det mascara, litt solpudder og EOS lipsyl eller evt. Clarins lipgloss (veldig gode og fine på!). Raskt og enkelt. :)
Hvis du vil spare enda mer tid så er det jo å ta vippeextension.. Når jeg hadde det var det bare å smøre seg med dagkrem og så var jeg klar. Så alltid så fresh og opplagt ut! Synd det slet sånn på vippene mine, og at de ikke var så flinke å legge dem på her... :(

Maskara og litt øyeskygge til de veldig travle. Tilsett farge i skinn og hvit eyeliner på våtlinje om du har mer tid ;) Tar ikke langt tid med alt sammen ;)

Jeg bruker ikke mye sminke. Skal det være veldig enkelt synes jeg farget dagkrem og mascara er enkelt og greit :)

God hudpleie om kvelden er alfa og omega her, for trenger aldri sminke huden. Sminker bryn og øyne og så er jeg good to go :)

Back
Topp