Kva er det dyraste innkjøpet til babyen så langt?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Kjøpt ett par bodyer. / skjønner ikke at folk tørr å kjøpe vogn osv så tidlig :eek:

Det er lang leveringstid på en del vogner og ser ikke helt problemet med å kjøpe vogn nå. :) sjansen for at noe skal gå galt nå er vel omtrent lik som rett før fødsel :)
 
Kjøpt ett par bodyer. / skjønner ikke at folk tørr å kjøpe vogn osv så tidlig :eek:

Vi fikk forespeilet en ventetid på 8-12 uker på ventetid på vogn. Og tar man da verste scenarioet er vi plutselig i mai, og da er det ikke så lenge til babyen er her :)
 
Vogn.. vi fikk tak i brukt bilstol av en bekjent og får arve/låne mye fra venner og familie. Mangler vel faktisk bare sprinkelseng og stellebord av de store tingene når jeg tenker meg om, vi er heldige som har så mange rundt oss som bidrar til arvekarusellen! Må selvfølgelig handle litt tøy, stellematte, salver og alle sånne småting, men det er altfor tidlig til at jeg tenker særlig på innkjøp enda. Vi kjøpte to små bukser og en pysjamas etter å ha vært på oul, resten venter vi med.
 
Til nå er det dyreste bæresele. Har handlet enkelte klesplagg blir lettere å handle når vi får vite kjønnet. Er 18+1 så har ikke handlet så mye enda
 
Til nå er det dyreste bæresele. Har handlet enkelte klesplagg blir lettere å handle når vi får vite kjønnet. Er 18+1 så har ikke handlet så mye enda
Det samme tenkte vi ang klær. Fant bare lyserosa eller lyseblåtti butikkene, men da vi hadde vært på oul og fikk vite at vi venter ei jente så kom vi jaggu hjem med KUN kjønnsnøytrale plagg. Er det mulig?:hilarious:
 
Dyreste æ har kjøpt hittil e en body og en buske te bebien min:hilarious: d e forsåvidt d eneste æ har kjøpt hittil:oops:
 
Utenom seng og stellebord har jeg kjøpt litt klær... dyreste er nok en genser til 7.., eh, ja tror ikke jeg tørr å si det til noen.:shy:
 
Har ikke kjøpt noe særlig, så det er vel en liten bukse som var på tilbud til 60kr :joyful:
 
Back
Topp