Kva er den største utfordringa med ein nyfødt i hus?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Å få gjort ting. :p Minien kommer først. Jeg har ofte stappet klær i vaskemaskina, men glemt å starte den, for akkurat da har minien våknet. Prøver å bake, men deigen blir overhevet fordi tiden forsvinner for meg mellom amming og bleieskift. Middagen blir kald på tallerkenen fordi minien ikke vil ligge på gulvet.

Ellers er søvnmangel selvsagt en utfordring.
 
Å få gjort ting. :p Minien kommer først. Jeg har ofte stappet klær i vaskemaskina, men glemt å starte den, for akkurat da har minien våknet. Prøver å bake, men deigen blir overhevet fordi tiden forsvinner for meg mellom amming og bleieskift. Middagen blir kald på tallerkenen fordi minien ikke vil ligge på gulvet.

Ellers er søvnmangel selvsagt en utfordring.
Kjenner meg godt igjen ja.tips om du liker å bake er eltefritt fra trines matblogg.skal heve 10-20 timer.har begynnt å bare bake brød etter denne oppskriften jeg.veldig lettvint
 
Kjenner meg godt igjen ja.tips om du liker å bake er eltefritt fra trines matblogg.skal heve 10-20 timer.har begynnt å bare bake brød etter denne oppskriften jeg.veldig lettvint
Det skal jeg sjekke ut, takk for tips! :)
 
Jeg bryr meg ikke om at jeg ikke får gjort ting. Hovedutfordringen her i hus er kolikken og medfølgende hodepine.
 
Nei ikke noe særlig.. Venter på at det skal roe seg snart.
Her har det begynnt å roe seg en del.men liker ikke vogna noe særlig så ender som regel med å trille vogna med han på armen.ganske tungt i bakkene...;)jaja får litt trim da.håper det roer seg snart.er det første barnet?
 
Her har det begynnt å roe seg en del.men liker ikke vogna noe særlig så ender som regel med å trille vogna med han på armen.ganske tungt i bakkene...;)jaja får litt trim da.håper det roer seg snart.er det første barnet?
Hehe, har du vurdert bæresele? ;) Ja vi får håpe det. Er første barnet. Han er veldig blid og fornøyd ellers, det hjelper på humøret mitt :)
 
Hehe, har du vurdert bæresele? ;) Ja vi får håpe det. Er første barnet. Han er veldig blid og fornøyd ellers, det hjelper på humøret mitt :)
Det er godt med de gode øyeblikkene.ja har bæresele og men han trives aller best når han ligger på magen på armen
 
Det er godt med de gode øyeblikkene.ja har bæresele og men han trives aller best når han ligger på magen på armen
Ja kolikkgrepet er en lifesaver! Det er også vippestol med vibrasjon
 
Størte utfordringen her i huset er å holde kjøkkenet rent og ryddig. Før hadde jeg overkudd til å rydde alt vekk og vaske gryter rett etter middag osv. Men nå havner ofte ting i vasken fordi vi gjerne ikke har fått tatt ut av oppvaskmaskinen :p Jeg liker best rent og ryddig kjøkken, men får vel bare tåle et rotet kjøkken framover.
 
Den største utfordringen med å ha en liten baby i huset er at jeg ikke får gjort alt jeg gjerne skulle ha fått gjort. Men hadde jeg ikke hatt barn, så hadde det vel ikke blitt gjort likevel. ;)
 
Back
Topp