Kva er den største utfordringa med ein nyfødt i hus?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Tid! Til å ta seg en kopp kaffi i ro og mak, rydde og vaske... ;)

Min største utfordring er når jeg er alene hjemme med ungene og storesøster skal ordnes for legging (skifte bleie, pysj, tannpuss og gjerne en sang eller 2) og lillesøster da begynner å hylskrike i vippestolen sin :P kan ikke bare la ho ligge å skrike så da tar alt mye lenger tid.

Hittil har det vært å montere sofaen siden hun ikke har villet sove i dag. Godt med en stol så man kan se på mannen gjøre jobben:p

Å få ting til å klaffe, når man er alene og den ene går på skolen som må følges opp. Har begynt å få dreisen på det nå, men med en som hadde vondt i magen skal jeg innrømme at jeg har glemt å sjekke lekser, gitt største brød/nudler/korn og slikt til middag og helt glemt av leggetid.

De største utfordringene for min del er det som var så enkelt før at jeg ikke tenkte over det. Rydde, vaske, dusje, få i seg frokost før 12 :P

De største utfordringene for min del er det som var så enkelt før at jeg ikke tenkte over det. Rydde, vaske, dusje, få i seg frokost før 12 :P
Samma her :) frokosten får jeg ikke spist før kl 12 eller når samboer kommer hjem i 14 tiden :P

Samma her :) frokosten får jeg ikke spist før kl 12 eller når samboer kommer hjem i 14 tiden :P
Kommentar fra svigermor i dag når det var mer pannekakerøre igjen "Så deilig, du kan jo steke pannekaker til frokost i morgen tidlig!"
Da lo jeg godt da :P

Den største utfordringa her nå er at mini finner det best å sove i armene mine :o Og hyler om jeg går ut av synsfeltet hennes.. :p Sånn helt i starten var vel den største utfordringen sondemating, utover det ingen spesielle :)

Kommentar fra svigermor i dag når det var mer pannekakerøre igjen "Så deilig, du kan jo steke pannekaker til frokost i morgen tidlig!"
Da lo jeg godt da :P
Hahaha "tror du ja" ville jeg sagt ;) steke pannekaker er bare å glemme :P
Er jeg heldig hadde jeg vel fått stekt en halv pannekake.

Hahaha "tror du ja" ville jeg sagt ;) steke pannekaker er bare å glemme :P
Er jeg heldig hadde jeg vel fått stekt en halv pannekake.
Jeg sto på kjøkkenet i dag med Emil i bæreselen og stekte sikkert 30 pannekaker til middag. Noen andre kunne gjort det, men jeg var så sta :P

Jeg sto på kjøkkenet i dag med Emil i bæreselen og stekte sikkert 30 pannekaker til middag. Noen andre kunne gjort det, men jeg var så sta :P
#MammaPower ;) han koste seg sikkert masse :D når han blir eldre så er sikkert pannekaker en alltime favoritt :)

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp