Kurvsystem-problem!

Nattlys

Gift med forumet
Vi har skyedørsgarderobe på soverommet, men noen kurvsystem i..
Problemet, som gjør at jeg snart river ut hele driten, er at den ramma som holder kurvene på plass glir fra hverandre![:@][:@] Å alle hyllene detter ned, oppå hverandre.. Jævla forbainna skit.

What to do?
Har prøvd å teipe to av "kryssene" sammen med brunteip, noe som funka en liten stund.

Men de er ganske nye...
Samboer mener jeg har for mye klær i kurvene (mannfolk...). Han mener jo for mye klær og for mye sko er hovedårsaken til mange problemer!

Gå å hør på butikken om de har noen gode råd til deg...
Vi har selv Elfa, og jeg har ikke hatt det problemet.... Hils din samboer å si at jeg har MASSE klær i mine å [;)]

Har hatt samme problem. Angra på at jeg kjøpte billig-hyller på bohus.... I alle fall..satte tau rundt både oppe og nede, og nå funker de bra!

Aha tau! Det skal prøves[:)] Vi har elfa, så må jo bli irritert...

heheh ikke meningen å le[:D][8|].. men vi har samme problem!
ble så forbannet at jeg stripset fast kurvene i "systemet". funket bra,helt til vi skulle plokke dem fra hverandre å flytte dem ut i gangen,di satt litt gått fast hehe.
så nå blir det en ny runde med stripser som ikke skal strammes gått til[8D]

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

heheh ikke meningen å le[:D][8|].. men vi har samme problem!
ble så forbannet at jeg stripset fast kurvene i "systemet". funket bra,helt til vi skulle plokke dem fra hverandre å flytte dem ut i gangen,di satt litt gått fast hehe.
så nå blir det en ny runde med stripser som ikke skal strammes gått til[8D]

Mulig jeg ikke henger helt med... men hvordan får du kurvene ut og inn, når du skal ha klær utav dem?[8|] Hvis du har stripset de fast?[:D]
Problemet her er at de to sidene glir fra hverandre..så detter først en kurv, så en til...å til slutt hele dritten. Så må liksom holde sammen de to endene mens jeg skyver kurvene ut og inn.

setter en strips liksom i kurven og rundt den skinna som kurven skal ligge i. blir ikke helt låst fast,men må klippes av hvis du skal ha kurven helt ut da[&:] kan sende seg bilde..er skikkelig elendig å forklare heheh[:D]

Back
Topp