"Kurvkort" - ett brettekort

aacinom

Gift med forumet
Så dette kortet i det nyeste Ett Trykk og fant ut at jeg måtte prøve det... etter mye om og men ble det da ferdig..

Det ligger også i bloggen min og jeg blir glad for kommentarer både her og der :)

Tusen takk :)

Ett Trykk er i mine øyne ett av de to beste scrappebladene.. (Magnolia Inc er det andre). JEG syns det er verdt pengene (koster 120 kr).. får mange tips og triks. De har bla hatt step by step med fargelegging av stempeltrykk. Det er ofte endel maler på brettegreier inni der og sånne ting.

Her er hjemmesiden deres http://www.stempelblad.no/

Supernydelig det der. Har tenkt på å lage den selv[:)]

Detta var jo råkult![:D]

Wooooooooooooow så lekkert! Også så fine farger du har brukt da!! [:D][:D][:D]
Jobber meg gjennom bladet selv, synes at denne utgaven var veldig kjekk altså! [:)]
Men generelt er jeg veldig frelst i hele bladet [;)]

Dette kortet var rett og slett helt utrolig stilig!!!!

Så den bretteteknikken i Ett trykk og har tenkt å prøve, vet bare ikke hvilket årstall enda. [8D]

ORIGINAL: 2søte

Dette kortet var rett og slett helt utrolig stilig!!!!

Så den bretteteknikken i Ett trykk og har tenkt å prøve, vet bare ikke hvilket årstall enda. [8D]

Tusen takk snuppa mi :)

L-E-K-K-E-R-T! [:D]

Kjempeflott kort[:D]

ORIGINAL: Lille Mille

L-E-K-K-E-R-T! [:D]

Hva heter arket du har brukt og hvor har du kjøpt det stempelet?

ORIGINAL: bettand

Arket lurer jeg på om er fra ei Tim Holtz blokk jeg kjøpte på HappyHobby i fjor sommer og stempelet kjøpte jeg på Staples. Det er fra Kort og Godt.

ORIGINAL: [Mon]

ORIGINAL: bettand

Arket lurer jeg på om er fra ei Tim Holtz blokk jeg kjøpte på HappyHobby i fjor sommer og stempelet kjøpte jeg på Staples. Det er fra Kort og Godt.

Takk takk.Må kikke litt etter det[:)]

Back
Topp