rodstilk Forumet er livet VIP 22 Sep 2011 #1 Jeg er bedt i 30-årsdag hvor det er kurvfest. Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan lage? :)
Jeg er bedt i 30-årsdag hvor det er kurvfest. Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan lage? :)
¤ ¤Sunshine¤ Guest 22 Sep 2011 #3 en god salat. eller kyllingvinger. eller tapas rett, eks. dadler med bacon. mmmm
rodstilk Forumet er livet VIP 22 Sep 2011 #4 Lykken_er_to skrev: Hva er kurvfest? Alle tar med mat og setter fram så alle kan spise litt av alt. :)
Lykken_er_to skrev: Hva er kurvfest? Alle tar med mat og setter fram så alle kan spise litt av alt. :)
Trone Gotta love ebay VIP 22 Sep 2011 #5 Potetsalat, soppstuing, krydret ris, hjemmelaget brød/rundstykker, hjemmelaget saft/punsh, bakt potet, pastasalat, lefseruller, aioli, hvitløkssmør, kjøttboller, sauser, cupcakes, kaker? Det var det første som slo meg i alle fall :)
Potetsalat, soppstuing, krydret ris, hjemmelaget brød/rundstykker, hjemmelaget saft/punsh, bakt potet, pastasalat, lefseruller, aioli, hvitløkssmør, kjøttboller, sauser, cupcakes, kaker? Det var det første som slo meg i alle fall :)
rodstilk Forumet er livet VIP 22 Sep 2011 #9 Miss Fat skrev: En kurv???? Hahhaha, sorry tørr humor!! Høhøøø.. :p Pastasalat da, kanskje? Jeg er en jævel på salat. :D
Miss Fat skrev: En kurv???? Hahhaha, sorry tørr humor!! Høhøøø.. :p Pastasalat da, kanskje? Jeg er en jævel på salat. :D