Kurtine

Lurer jeg også på[:D]

Men gubben snorker høyt og jeg ler meg ihjel på babbel[:D]

ORIGINAL: kurtine

Lurer jeg også på[:D]

Men gubben snorker høyt og jeg ler meg ihjel på babbel[:D]

Ha ha, det kan jeg skjønne[:D]

ORIGINAL: Toyah

Det blir legoland på meg og ikke Tyrkia[:(]

åååååååå[&o]

Men på den ene siden er det jo fint da! Så slipper vi å være bekymra for helsa di! Tyrkia får dere tatt igjen håper jeg..[&:][:)]

*blåsepå*

Fader, hadde blitt dønn fortvila selv!

åååååååå[&o]

Men på den ene siden er det jo fint da! Så slipper vi å være bekymra for helsa di! Tyrkia får dere tatt igjen håper jeg..[&:][:)]

*blåsepå*

Jeg er muggen, sur og.........
Chrsitopher begynte å hylbælje, så han fikk velge. Og da ble det legoland. Helt greit. JEg er så sur at jeg like gjerne kunne blitt hjemme. Men jeg skal furte i morgen også går det over. Det viktigste er jo nå å finne på noe for Christopher. Syden, blir det i juleferien i stede

åååååååå[&o]

*blåsepå*

Jeg er muggen, sur og.........
Chrsitopher begynte å hylbælje, så han fikk velge. Og da ble det legoland. Helt greit. JEg er så sur at jeg like gjerne kunne blitt hjemme. Men jeg skal furte i morgen også går det over. Det viktigste er jo nå å finne på noe for Christopher. Syden, blir det i juleferien i stede

Håper dere får masse deilig sol i Danmark! Og at det går fort til jul og Syden![:)]

Back
Topp