Kurio/nettbrett??

Hvis man er litt teknisk anlagt kanskje. Vil gjerne finne ut hvordan vi laster ned flere butikker, finner ingen kjente spill, og ingenting på norsk. Har du en t-skjeforklaring?
Kom opp et pop-up vindu inne på foreldrebrukeren hos meg, men er sikkert en annen måte å ordne det på.. skal prøve å få sett på det etter leggetid i kveld ;) tror faktisk det stod noe om det i bruksanvisningen også..

Kom opp et pop-up vindu inne på foreldrebrukeren hos meg, men er sikkert en annen måte å ordne det på.. skal prøve å få sett på det etter leggetid i kveld ;) tror faktisk det stod noe om det i bruksanvisningen også..

Hehe, bruksanvisningen ja. Det går vel kanskje an å se litt i den ja ;p

Men hvorfor ikke bare venne ungene til å bruke engelske spill og sånt da? Det har jeg alltid gjort med mine, både før og etter nettbrett kom i hus. Sønnen min spilte World of Warcraft på engelsk fra han var seks år...

Men hvorfor ikke bare venne ungene til å bruke engelske spill og sånt da? Det har jeg alltid gjort med mine, både før og etter nettbrett kom i hus. Sønnen min spilte World of Warcraft på engelsk fra han var seks år...
Lot du sønnen din på 6 år spille Word of Warcraft ?

Greit med engelske barnevennlige spill :) Ikke alle spill som trenger å ha noe språk i det hele tatt heller..
Du vet at WoW har 12 års grense? Burde vel egentlig ha vært en god del høyere også..

Jentungen fikk kurio av besteforeldrene når hun var 4,5, men det har vært veldig lite brukt. Vanskelig og finne gode spill, tregt, dårlig grafikk (noe man kunne levd med om man fikk ok spill altså), og slår seg nå på bare når det selv vil, slik ca. 50% av gangen vi forsøker. (Som jo ikke er så ofte nå lenger.) Hun liker det ikke, og skal ønske seg penger til jul, bursdag, jul osv. til hun kan kjøpe seg slik som mamma har sier hun. :p

Hos oss kunne vi bare velge en... Får dere opp flere?
Det skal være flere, ja. Husker ikke helt hvordan det var, har akkurat flyttet så har ikke nett så jeg får sjekket.. Men det er ikke noe søkefelt el. der da?
Jeg har i allefall lastet ned Google play, så vet den er der..

Det skal være flere, ja. Husker ikke helt hvordan det var, har akkurat flyttet så har ikke nett så jeg får sjekket.. Men det er ikke noe søkefelt el. der da?
Jeg har i allefall lastet ned Google play, så vet den er der..

Oy... jeg finner bare 1Mobile Market jeg :/

Styr unna Kurio. Den er dyr i forhold til hva du får. Lite internt minne, elendig skjerm med dårlig respons. Har ikke noe å si på batteritiden, den varer lenge her, men angrer på vi kjøpte den til gutten vår. Skulle heller kjøpt et vanlig nettbrett.

for 2-4åringer er kurio greit eller en annen billig pad for de tåler mye og har greie barne programer, men for 5-9 blir det litt kjedeligt, da vile jeg heller gått for samsung galaxy tab eller ipad mini..

Back
Topp