Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med LEKER?![]()
iPod touchlett og liten i lomma, funker til alt. Har dere andre appleprodukter kan alle appene brukes om hverandre.
KjøpteKjøpte korio til mine barn å angrer på d,var vanskelig å forstå, blir strømmtom nesten med en gang.
Okei. Kommer aldri til å skjønne greia med å gi slikt til små barn, men ok.Hun har masse leker, å leker nesten hele tiden, så ser ikke problemet med å gi henne Et spillebrett av noe slag. Får sikkert mye av det til bursdagen nå i september og til jul, nå spiller hun på min iPad. Så vill ha noe hun kan spille på uten at det er på min iPad eller telefon.
Den er ikke for liten da? Ville helst ha noe med litt skjerm. Hun får ikke ha den med ut uansett. Jeg har iPad så det har jo vært perfekt.
3 åringen min elsker kurio! Ikke noe problem med verken apper eller strøm som de andre her sier. Strømmen varer ikke så lenge, men det er jo bare bra for da vet hun at det er stopp
Ang appene er det bare å laste ned flere "butikker" så får du tilgang på de aller flesteSuper beskyttelse som gjør at den fint overlever et kast i gulvet, enkel i bruk, smart foreldrekontroll.. Absolutt verdt pengene i mine øyne!