Kurio/nettbrett??

Snuppia

Flørter med forumet
Jeg holder på å planlegge hva snuppa skal få til jul, tenker på kurio eller noe slikt. Hun blir tre år i september. Noen av dere som har kurio, er dere fornøyde? Eller er det noe annet jeg heller bør kjøpe?

iPod touch:-) lett og liten i lomma, funker til alt. Har dere andre appleprodukter kan alle appene brukes om hverandre.

Min var jo større da hun fikk nettbrett, men vi styrte unna Kurio, siden man omtrent må jailbreake den for å få inn normale apper. Hun spiller blandt annet Minecraft og det er vel kun en sensurert versjon av Minecraft som er tilgjengelig feks. Ikke Opera, og ikke Firefox heller feks.

Sent from my Transformer TF101 using BV Forum mobile app

Eldste fikk Kurio da han var 4, men han synes det var kjedelig..:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

KjøpteKjøpte korio til mine barn å angrer på d,var vanskelig å forstå, blir strømmtom nesten med en gang.

Sier det samme som de andre: jeg angrer på det kjøpet. Ungene liker den nesten ikke i det hele tatt og den blir så fort tom for strøm at vi har sluttet å gidde å lade den! :/

Her så fikk størstejenta på 6 år Kurio nettbrett for ei uke sia, hu synes det er veldig moro:)

Hva med LEKER? :)

Hva med LEKER? :)

Hun har masse leker, å leker nesten hele tiden, så ser ikke problemet med å gi henne Et spillebrett av noe slag. Får sikkert mye av det til bursdagen nå i september og til jul, nå spiller hun på min iPad. Så vill ha noe hun kan spille på uten at det er på min iPad eller telefon.

Veldig fornøyd med Ipad her.
Minstemann er 3,5 år og har mye glede av den, han også.
Forskjellige spill man kan laste ned...f.eks. Elias og mange andre som passer den aldersgruppa.
Koster jo litt mer enn Kurio (?!) men verdt pengene.
Den holder lenge på strøm og har stor og god skjerm. Kan se film på den også.
:) :) :)

Hva med iPad mini? Den liker vi veldig godt :)

Hun har masse leker, å leker nesten hele tiden, så ser ikke problemet med å gi henne Et spillebrett av noe slag. Får sikkert mye av det til bursdagen nå i september og til jul, nå spiller hun på min iPad. Så vill ha noe hun kan spille på uten at det er på min iPad eller telefon.
Okei. Kommer aldri til å skjønne greia med å gi slikt til små barn, men ok. :)

Den er ikke for liten da? Ville helst ha noe med litt skjerm. Hun får ikke ha den med ut uansett. Jeg har iPad så det har jo vært perfekt.

Begge mine har- bruker de til å spille, lydbøker, musikk og å se film. Ingen klager fra noen av dem. Lettvint for meg å ha med i veska og sånn om vi skal et sted hvor man trenger "stille underholdning":-)

Vi kjøpte Kurio til jul i fjor. var fornøyd først, men så knakk laderinngangen på den ene og den andre er veldig treg, henger seg og kan gjerne skru seg av selv med 60% batteri igjen.... Nå angrer vi for at vi ikke kjøpte iPad mini i stede. Bakdelen med Kurio er at det er vanskelig å laste inn de "kjente" spillene som ungene er vant med gjennom iPhonene våre, som de gjerne vil spille og da gidder de ikke bruke Kurioen fordi de blir så lei seg :/

3 åringen min elsker kurio! Ikke noe problem med verken apper eller strøm som de andre her sier. Strømmen varer ikke så lenge, men det er jo bare bra for da vet hun at det er stopp ;)
Ang appene er det bare å laste ned flere "butikker" så får du tilgang på de aller fleste ;) Super beskyttelse som gjør at den fint overlever et kast i gulvet, enkel i bruk, smart foreldrekontroll.. Absolutt verdt pengene i mine øyne!

3 åringen min elsker kurio! Ikke noe problem med verken apper eller strøm som de andre her sier. Strømmen varer ikke så lenge, men det er jo bare bra for da vet hun at det er stopp ;)
Ang appene er det bare å laste ned flere "butikker" så får du tilgang på de aller fleste ;) Super beskyttelse som gjør at den fint overlever et kast i gulvet, enkel i bruk, smart foreldrekontroll.. Absolutt verdt pengene i mine øyne!

Hvis man er litt teknisk anlagt kanskje. Vil gjerne finne ut hvordan vi laster ned flere butikker, finner ingen kjente spill, og ingenting på norsk. Har du en t-skjeforklaring?

Back
Topp