Kunstig juletre

Vi kjøpte et på Rustad i fjor. Kosta 800, men kjempefint. Ingen av oss som tåler grantrær, så da ville vi ha et stort og fint et :)

Vi kjøpte vårt på biltema av alle steder I fjor, husker ikke hva jeg betalte. Vet at det ikke var det billigste bare. Så lå vel på 300-600 tenker jeg. Er veldig fornøyd ser ikke så falskt ut :)
Ellers var jeg på gjennestad hageland I stokke der har de enormt mye trær fra 500 - 3000 kr. Tror de fleste hageland har bra utvalg på trær, koster litt da :)

Vi har også fra plantasjen. Av de dyrere derfra. Det er fint, men begynner å bli merkbart "brukt" allerede.

På utkikk etter nytt, men jeg vil ikke ha med integrerte lys, det begrenser utvalget. (vi bruker lys med farger og har en pakke sånne vanlige store og 100 små.)
Mener mamma og pappa fant på Hageland ifjor, så jeg skal se. Haster ikke, men innen få år i alle fall

Last edited:
Vi kjøpte på plantasjen. Der hadde de både billige og dyrere trær!

Biltema har faktisk noen fine og kvaliteten er heller ikke dårlig :) vårt overlevde hvertfall helt fint jula i fjor med en kattunge som bruke det som klatrestativ :p

Biltema har faktisk noen fine og kvaliteten er heller ikke dårlig :) vårt overlevde hvertfall helt fint jula i fjor med en kattunge som bruke det som klatrestativ :p
Jeg å ble overasket over kvaliteten på det vi har fra biltema, det drøste mye mindre enn jeg hadde trodd:) å så var det enkelt å montere og demontere :)

Jeg å ble overasket over kvaliteten på det vi har fra biltema, det drøste mye mindre enn jeg hadde trodd:) å så var det enkelt å montere og demontere :)
Samme her :) ja var jo super enkelt å ta sammen og ned , drysset jo mye mindre enn de andre jeg har hatt :) de fra Europris kan ikke sammenlignes selvom de er dyrere :p

dryss fra falske tre? Det driver ikke mitt med i det hele tatt.

Det ser fint ut første året, og andre, kvaliteten ser du når du setter det opp for 5-6-7 gang, ser det fortsatt greit ut eller begynner greinene å bære veldig preg av at det er tatt ut og sammen mange ganger?

dryss fra falske tre? Det driver ikke mitt med i det hele tatt.

Det ser fint ut første året, og andre, kvaliteten ser du når du setter det opp for 5-6-7 gang, ser det fortsatt greit ut eller begynner greinene å bære veldig preg av at det er tatt ut og sammen mange ganger?
Det forje jeg hadde var kjøpt på europris og det byttet jeg ut etter 2 år fordi jeg ville ha et større og fordi det drysset så fælt når pynten skulle på og greinene begynte å bli slappe og rare :p men det her har holdt mye bedre til nå hvertfall , det andre hadde hvertfall ikke overlevd å bli brukt som klatrestativ av pus :p

Samme her :) ja var jo super enkelt å ta sammen og ned , drysset jo mye mindre enn de andre jeg har hatt :) de fra Europris kan ikke sammenlignes selvom de er dyrere :p
Kjøpte det I fjord :) så håper det er ok I år å :) ellers har vi hatt ekte tre, men I fjord fant plutselig han vi har fått lov å "stjele" tre av I skogen hans at han skulle ha penger for det. Å det var ikke jeg interessert I.

Kjøpte det I fjord :) så håper det er ok I år å :) ellers har vi hatt ekte tre, men I fjord fant plutselig han vi har fått lov å "stjele" tre av I skogen hans at han skulle ha penger for det. Å det var ikke jeg interessert I.
Å så kjipt :/ har hatt kunstig i alle år når jeg bodde i byen , var liksom enklere å hive treet på loftet enn å hive det i søpla :p så har jeg egentlig bare fortsatt med det , er så deilig å slippe å tenke på at det drøsser også slipper man å stikke seg når det pyntes :D men vil tro det er like fint i år :)

Å så kjipt :/ har hatt kunstig i alle år når jeg bodde i byen , var liksom enklere å hive treet på loftet enn å hive det i søpla :p så har jeg egentlig bare fortsatt med det , er så deilig å slippe å tenke på at det drøsser også slipper man å stikke seg når det pyntes :D men vil tro det er like fint i år :)
Har tatt noen år å få gubben med på plastik :) så veldig greit at han bonden plutselig skulle ha penger. For gubben skjønte aldri det med at det var jeg som støvsugde etter treet, så han ville ha ferskt:)

Føler med deg , sånn er min kjære også :p han føler ikke det blir jul uten lukta av treet inne, og han skjønner heller ikke hvorfor jeg klager så på at det drysser :p

Føler med deg , sånn er min kjære også :p han føler ikke det blir jul uten lukta av treet inne, og han skjønner heller ikke hvorfor jeg klager så på at det drysser :p
Nei, men så kom det så kjekt fra han når treet var ferdig pynta og hadde fått lys på, at jammen så ikke det ekte ut:) så da var all lukt glemt :) jeg: Yes!!:D

Nei, men så kom det så kjekt fra han når treet var ferdig pynta og hadde fått lys på, at jammen så ikke det ekte ut:) så da var all lukt glemt :) jeg: Yes!!:D
veldig kjekt :D blir jo et helt annet tre når pynten kommer på , helt ærlig synes jeg nesten de kunstige blir finere :p de er liksom jevne og fine og tette over det hele :)

veldig kjekt :D blir jo et helt annet tre når pynten kommer på , helt ærlig synes jeg nesten de kunstige blir finere :p de er liksom jevne og fine og tette over det hele :)
Ja de er det:) å mine juletre utvelgelse evner er så som så;) så like greit med det som er gjevnt over rett og likt :p

Back
Topp