Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å ble overasket over kvaliteten på det vi har fra biltema, det drøste mye mindre enn jeg hadde troddBiltema har faktisk noen fine og kvaliteten er heller ikke dårligvårt overlevde hvertfall helt fint jula i fjor med en kattunge som bruke det som klatrestativ
![]()
Samme herJeg å ble overasket over kvaliteten på det vi har fra biltema, det drøste mye mindre enn jeg hadde troddå så var det enkelt å montere og demontere
![]()
Det forje jeg hadde var kjøpt på europris og det byttet jeg ut etter 2 år fordi jeg ville ha et større og fordi det drysset så fælt når pynten skulle på og greinene begynte å bli slappe og raredryss fra falske tre? Det driver ikke mitt med i det hele tatt.
Det ser fint ut første året, og andre, kvaliteten ser du når du setter det opp for 5-6-7 gang, ser det fortsatt greit ut eller begynner greinene å bære veldig preg av at det er tatt ut og sammen mange ganger?
Kjøpte det I fjordSamme herja var jo super enkelt å ta sammen og ned , drysset jo mye mindre enn de andre jeg har hatt
de fra Europris kan ikke sammenlignes selvom de er dyrere
![]()
Å så kjipt :/ har hatt kunstig i alle år når jeg bodde i byen , var liksom enklere å hive treet på loftet enn å hive det i søplaKjøpte det I fjordså håper det er ok I år å
ellers har vi hatt ekte tre, men I fjord fant plutselig han vi har fått lov å "stjele" tre av I skogen hans at han skulle ha penger for det. Å det var ikke jeg interessert I.
Har tatt noen år å få gubben med på plastikÅ så kjipt :/ har hatt kunstig i alle år når jeg bodde i byen , var liksom enklere å hive treet på loftet enn å hive det i søplaså har jeg egentlig bare fortsatt med det , er så deilig å slippe å tenke på at det drøsser også slipper man å stikke seg når det pyntes
men vil tro det er like fint i år
![]()
Nei, men så kom det så kjekt fra han når treet var ferdig pynta og hadde fått lys på, at jammen så ikke det ekte utFøler med deg , sånn er min kjære ogsåhan føler ikke det blir jul uten lukta av treet inne, og han skjønner heller ikke hvorfor jeg klager så på at det drysser
![]()
veldig kjektNei, men så kom det så kjekt fra han når treet var ferdig pynta og hadde fått lys på, at jammen så ikke det ekte utså da var all lukt glemt
jeg: Yes!!
![]()
Ja de er detveldig kjektblir jo et helt annet tre når pynten kommer på , helt ærlig synes jeg nesten de kunstige blir finere
de er liksom jevne og fine og tette over det hele
![]()