Kunstig juletre

Sicily

Forumet er livet
Noen som vet hvor man får kjøpt et kunstig juletre som ikke ser veldig plastikk ut? Gjerne MED lys. [:D]

plantasjen, bohus...

ORIGINAL: Kineblomst

plantasjen, bohus...

Vært på Bohus.. Til og med de i utstillingen var jo helt "krøllete". [8D] Skal sjekke ut Plantasjen.

Ebay! [:D]

Kjøpte dette nettopp, men kan så klart ta et uten juksesnø på. Mannen ville ha juksesnø[8D] Det så akkurat ut som på bildet.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130452613921&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Den selgeren har mange forskjellige trær, men vær obs om det står noe om forsinket levering.

for å få tak i et pent plastikk-tre må man betale ganske mye penger. det dyreste jeg har sett kostet 9000, og det var jammen fint også da[:)]

ORIGINAL: Skravlemor

for å få tak i et pent plastikk-tre må man betale ganske mye penger. det dyreste jeg har sett kostet 9000, og det var jammen fint også da[:)]

Vel, det skal jo vare i noen år, så vi er forberedt på å legge en del penger i et bra et. [;)] Man får som oftest det man betaler for.

har sett et tre fra Sia, det er helt sykt flott! hvis jeg måtte hatt plastikk hadde det blitt det!

Vi har dette, fra Clas Ohlson..

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Skravlemor

Vel, det skal jo vare i noen år, så vi er forberedt på å legge en del penger i et bra et. [;)] Man får som oftest det man betaler for.

ja, det er nettopp det. er jo mange interiørbutikker som har sånt, ikke kjedebutikkene, men de litt dyrere butikkene. de er fine de som er frosta også, for hvis man skal bruke det i mange år kan det jo bli litt støvete på sikt. og på disse synes det ikke[:)]

ORIGINAL: L86

har sett et tre fra Sia, det er helt sykt flott! hvis jeg måtte hatt plastikk hadde det blitt det!

Vi har ingen butikker her som fører SIA lengre.. [&o]

Blomsterforretninger har i alle prisklasser!
Og det er som nevnes; jo dyrere jo finere [:D]

Takker for alle tips! [:D]

ORIGINAL: L86

Vi har de på jobben, og hadde jeg hatt råd skulle jeg jammen hatt det[:)] Fiiine er de[:D]

Vi har fra www.roggens.no . De har store trær som ser ganske ekte ut, men de selger dessverre bare til bedrifter.[&:] Det er der ikea kjøper sine utstillingstrær hvis du har sett dem. Legger ved bilde av vårt tre, i tilfelle du har eget firma. Vi betalte ca 2000,- for vårt på 240cm uten lys, sjekket ikke prisen med.

vi kjøpte på eurorpris i fjord, vi betalte mindre en det vi skulle,siden ho i kassa ikke tenkte over hvem pakke vi hadde tatt, så vi betalte 299 for et tre som kostet 900[:D]

mamma og de har et som er råååå flott. kjøpt for 10 år siden. aldri sett så naturlig kunstig tre etter den gang

Kjøpte vårt på europris i år. Det til 399 som er 210 høyt. Synes det var veldig fint:)

Back
Topp