kunne jeg kledd pannlugg?

LinnSB*

Forumet er livet
Har så lyst til å gjøre noe nytt [:)]
legger ved noen bilder

du ville sikkert kledd det ja,en sånn litt på skrå en.. men jeg er  så dårlig på å se sånn [:D]

ORIGINAL: majamor85

ja, du har ganske høy panne, så¨det tror jeg du hadde kledd[:)]

du er utrolig pen foresten[:)]

takk [:)] kjempe pen du også

Du er jo nydelig som du er men ja! Du hadde kledd det tror jeg. Både "rett av" lugg og skrålugg.
Tror du ville kledd skrålugg best. Hvis du ikke har virvler ( som meg [:'(] ), så er det bare og sette i gang å skrå syns jeg[:D]

kan noen vise meg eksempel på skrå lugg eller annen lugg jeg kunne kledd [:)]

ringer frisøren etterpå [:)]

ORIGINAL: majamor85

jeg er uenig med de andre jeg da, Tror du ville kledd en helt vanlig lugg, en sånn lang tykk en...ikke en skrå...

Det greie med den er jo at hvis du blir dritt lei den er den så lang at det går ann å sette den i spenne(men hjelp av en del spray[8D])...

Men tror du ville kledd det best...

Men har ikke du hatt lugg en gang i tiden eller er det bare hukomelsen min som tuller med meg?

jeg har aldri hatt pannlugg
men jeg skinna meg på vidregående

jeg var selv hos frisøren på onsdag å klipte sånn rett av lugg[:D]
veldig fornøyd..

tror nok du også kler det, pene jenta[;)]

Tror du hadde kledd skråpannlugg og litt oppklipt.

HUFF...BARE STRESS ME LUGG, ENTEN SÅ LIGGER DEN IKKE RETT ELLER SÅ ER DEN FOR FLAT.
BEGYNTE Å SPARE RETT ETTER JEG KLIPTE MEG

(CAPS LOCK[:D])

Synes du er utrolig fin som du er nå jeg, men skjønner godt at du blir lei. Slik er det med meg også nå, har utrolig langt hår, og dritlei. Snakket med frisøren min da jeg var der til brudepynting ang å klippe meg, men det vil un ikke ([:D]), så hun foreslo permanent ( en slik der det bare blir litt bølger). Så det skal jeg gjøre. Så får jeg se om jeg blir å klippe meg etterhvert. 

Back
Topp