Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt å tenke smått på det jeg å, husker sist at jeg plutselig ikke kunne gå med de vanlige buksene lenger, og det var egentlig ganske tidlig, nå har jeg så mye sprenging at det er ubehagelig med noe stramt, men tror ikke jeg begynner med gravidbuksene helt endaEneste innkjøpet her at jeg kjøpte en pose med fine, brukte gravid klær[emoji23][emoji23]
Jeg er så oppblåst at de vanlige buskene mine strammer veldig så går i tights nå..Men tenkte at det var greit å ta ett lite innkjøp og ha liggende. Fikk mage ganske tidlig med nr 2 så regner med at det blir vel det samme denne gangen også så greit å ha ett lite lager[emoji23]Har begynt å tenke smått på det jeg å, husker sist at jeg plutselig ikke kunne gå med de vanlige buksene lenger, og det var egentlig ganske tidlig, nå har jeg så mye sprenging at det er ubehagelig med noe stramt, men tror ikke jeg begynner med gravidbuksene helt enda![]()