Kunne ikke dy meg

En tråd i 'Mai 2019' startet av Vinterbarn16, 24 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vinterbarn16 Gift med forumet It's gonna be May 2019 Februarlykke 2016

Jeg gleder meg så inderlig til å få vite hvilket kjønn som gjemmer seg der inne så planleggingen kan starte <3 men i dag kunne jeg ikke dy meg, og klikket hjem dette sammen med noen klær til den kommende storebroren <3
    collage.png

Allerede 4 fullgåtte uker i dag

Noen andre som har gjort noen innkjøp?

2. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Eneste innkjøpet her at jeg kjøpte en pose med fine, brukte gravid klær[emoji23][emoji23]

• Liker Liker x 1
  3. Vinterbarn16 Gift med forumet It's gonna be May 2019 Februarlykke 2016

Har begynt å tenke smått på det jeg å, husker sist at jeg plutselig ikke kunne gå med de vanlige buksene lenger, og det var egentlig ganske tidlig, nå har jeg så mye sprenging at det er ubehagelig med noe stramt, men tror ikke jeg begynner med gravidbuksene helt enda :D

4. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Jeg er så oppblåst at de vanlige buskene mine strammer veldig så går i tights nå..Men tenkte at det var greit å ta ett lite innkjøp og ha liggende. Fikk mage ganske tidlig med nr 2 så regner med at det blir vel det samme denne gangen også så greit å ha ett lite lager[emoji23]

• Liker Liker x 1
  5. Isis Glad i forumet It's gonna be May 2019

Jeg har begynt å se på http://seraphine.com/ siden jeg er gravid på motsatt side av året. Tipper det blir kleskjøp etterhvert. Ikke at vi trenger. Har sikkert nok til trillinger...

• Liker Liker x 1
  6. Migica Gift med forumet It's gonna be May 2019 Marsboerne 20 18 ❤ Aprilbarna19 ❤

Kommer ikke til å kjøpe noe før fullgåtte 24 uker tror jeg. Men har mye etter vesla ennå. Seng, en vogn, stellebord osv. Klær får vi handle om jeg kommer til 24 uker.

• Liker Liker x 1
  7. Mamma09og19 Gift med forumet Junibarna 2019

Har en body liggende, som jeg kjøpte for hundre år siden.:)

Kommer ikke til å kjøpe noe mer før jeg ser levende foster i uke 10.

• Liker Liker x 1
  8. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Har fortsatt en del babyklær etter gutta men jeg har alltid handlet en sparkebukse etter 12 uke;) En tradisjon på en måte og så har vi ikke kjøpt noe før etter ultralyd. Men siden det er 9 år siden sist jeg var gravid så er det en del andre ting vi trenger som bilstol, seng, vogn. så blir nok til at vi kjøper det underveis hvis vi kommer over noe underveis[emoji4]

• Liker Liker x 1
  9. Itsgonnabe3 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ Februarlykke 2022❄️

Klarte ikke å la være å kjøpe en bitteliten søt lue fra newbie da jeg gikk forbi KappAhl på vei fra jobb ❤️

• Liker Liker x 1

Del denne siden