Kunne du ..

Det har vi gjort mange ganger:)
Cruiseferiene med min familie har vært drømmeferier:D

Sommeren for 2 år siden var jeg på tur med pappa 18 døgn sammenhengende. Så var min bror og kjæresten der en del av dagene men ikke sammenhengende og pappa sin fetter var vel med i 10 dager + frøkna. Og for å si det sånn så kunne jeg kvelt de alle sammen haha men om det hadde bare hvert meg og pappa + barn så er det ikke noe problem. Men det er fordi han er litt lettere å samarbeide med enn min bror. Og så syntes frøkna det er gøy å sove i teltet til bestefaren så da får jeg litt fri og hehe

Men så har jeg reist på tur med pappa hver sommer siden 09 da vi har samme interesse så det pleier å gå fint.

Men jeg kunne aldri reist noen plass med mamma. Det hadde klikka for meg etter 1 dag...

Har vært mye på ferie med mamsen, det synes jeg er koslig! :)

Svigers...... Nja.. Litt usikker, men hadde sikkert gått fint. :p

Klart det :-) trives veldig godt med begge familiene våre.

Var på ferie med pappa, stemor og stesøster no i sommar. Pappa spanderte tur til Bulgaria på meg og Jr. Var med dei i 10 dagar og kan gjerne gjera det igjen. Var også på tur med mamma, dei hadde lånt ei hytte på Sørlandet. Var der ei langhelg, og ikkje noko stress :)
Har ikkje vore på lang/lengre tur med svigers, men reknar med det hadde gått fint :)

.. reist på ferie en uke med foreldrene dine eller svigers?

Jeg hadde ikke maktet. Kunne til nød reist med mine på langhelg hvis sambo måtte jobbe for å få hjelp med ungene, men ellers hadde det ikke blitt ferie for meg :p

Mine foreldra: Ja
Svigers: nei

Ja, har gjerne bodd på forskjellig hotell med gåavstand. Da blir det ikke til at vi går oppå hverandre.

Ja. Det kunne jeg fint. Ikke alene med hans far da (de er skilte). Han og jeg har sjelden noe å snakke om :p
Men jeg snakker daglig med svigermor og jobber med hu. En jentetur har vi også planer om :p

Javisst. Har gjort begge deler flere ganger. Null problem. Vi har alltid en ferietur med hele svigerfamilien. Veldig hyggelig. Har også vært på tur med mamma og pappa flere ganger :-)

Kunne fint dratt en uke med mine foreldre, da de har ganske lik humor og er ganske ungdommelige av seg. Men måtte uansett hatt litt "aleine"tid. Det å ha formiddagen hver for seg og møtes til middag har funket bra på ferie sammen :)

Med svigers derimot holder det med en helg. De er eldre enn mine foreldre, og oppfører seg deretter. Vi har litt annerledes humor og" kultur". En langhelg går likevel veldig greit :)

Heldigvis er både jeg og samboeren enige i dette :)

Jepp. Pappa har bodd med meg og mannen i 5 år. Og om 1 1/2 uke flytter svigermor og hennes 17 år gamle datter inn.

Har reist to uker med både svigers og foreldre tidligere og i sommer drar vi sammen hele flokken, inkludert søsken. Kjempe gøy! :)

En langhelg kunne jeg klart, ikke noe mer enn det tror jeg. Både min mor og hans mor irriterer meg om vi er sammen over lengre tid.

Med pappa og dama hans så. Hadde nok ikke maktet med verken far+stemor eller moren hans. Men dem reiser aldri utenfor kommune grensen heller, så det blir neppe et tema.

Jeg bor langt unna pappaen min, så om vi er på besøk hos han så bor vi jo der. Blir utfordrende til tider, men .. :)

Her har vi ikke noe problem med å reise på ferie med verken mine eller mannen sin familie :-) har vært i Thailand med mannen, broren, søsteren og faren med dame 2ganger. Har vært i Sverige med mine foreldre og min bror med dame. I fjor sommer var vi en og en halv uke hos svigers, og der storkoste vi oss :-) var fint vær, ble nesten egg og bacon til frokost hver dag, spilte badminton og kubb. Kjempekoselig å ha ferie med familien :-)

Back
Topp