Kunne du ..

Chamonix

Supermamma
*MIA*
.. reist på ferie en uke med foreldrene dine eller svigers?

Jeg hadde ikke maktet. Kunne til nød reist med mine på langhelg hvis sambo måtte jobbe for å få hjelp med ungene, men ellers hadde det ikke blitt ferie for meg :p

Har gjort begge deler, og kan gjøre det igjen :) mannen foretrekker ingen av delene, jeg foretrekker mine foreldre.

Nei, det hadde nok ikke gått så bra :)

Ja det kunne jeg. Ikke noe problem med foreldrene mine eller mammaen hans. Faren hans og stemor hadde nok ikke fungertt så bra ;)

Ja det kunne jeg gjort, og har gjort det! Var i syden for 4år siden med både mine foreldre og svigers i to uker ;-) Med egne leiligheter og forskjellige intresser gikk det bra ;-)

Vi har vært på 2 ukers ferie med svigers i Hellas, Italia og Frankrike.

Altså 3 ferier. :)

Jeg synes det er helt herlig jeg. Vi har jo hver våre rom og privatliv. Morro å ha noen å reise rundt sammen med.

Etter vi fikk barn så passer de henne så vi får tid for oss selv, og vi har hver vår tur å følge med henne i basseng/på strand og å hvile. :) Om morran sendte vi henne inn til besteforeldrene i naborommet og så kunne vi sove mere. :p

Vi er en veldig sammensveiset familie, og jeg kommer like godt overens med mine svigerforeldre som mine egne foreldre.

Har vært på ferie med mine egne foreldre også, veldig koselig det også.

Det viktigste er at man har eget rom/leilighet/hytte og mulighet for å trekke seg tilbake. Og at det er aksept for å finne på ting hver for seg også iløpet av ferien.

Har ingen problem med det, og har gjort begge deler før. Synes det er helt greit, men ikke hvert år ;)

Egentlig ikke, det er mareritt. Men så er situasjonen sånn at vi "må" det likevel, og bor med svigerforeldrene mine helst både jul, påske og sommer...

Vi reiste med svigers og svoger til GC jula 2013. Helt fantastisk tur, ville ikke hatt det noe annerledes :-) hadde jo hvert vårt rom alle familiene da, men vi var jo sammen stortsett hele tiden:-) kjempemoro! Men nå er jeg kanskje over gjennomsnittet glad i mine svigerforeldre:)

her skal vi en uke til varmerestrøk med svigers og de 2 søskene til sambo pluss kjærestene deres. vi har 3 barn så jeg og sambo har egentlig bare med oss en haug av barnevaketer :P så det tror jeg blir bra :)

Vi reiser ofte med mine foreldre. Både til syden og innenlands. Syns det er supert.

Hadde neppe orket med svigers...

Back
Topp