Kunne du..

Nei det hadde jeg ikke gidda. Jeg er ikke overfegeistret over husarbeid selv, så er bare gld for å få hjelp. Han tjener ikke noe mindre selv om han må hjelpe litt til hjemme, så det må han bare tåle.

Er hjemme i 6 uker i strekk da, så da er det bare å henge i. Jeg forventer at maten skal stå på bordet når jeg kommer hjem fra skolen om ettermiddagen, men det trenger jeg heldigvis ikke si, for han bare gjør det. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mrs J.

He-he-he.Absolutt ikke.Hadde nok ikke holdt ut 1 dag engang[:D]

nei, kunne ikke falt meg inn å ha et sånt forhold.
her skal ting i hus og jobb fordeles syns jeg

ORIGINAL: Mrs J.

He-he-he.Absolutt ikke.Hadde nok ikke holdt ut 1 dag engang[:D]

Men.. er det fordi dere er full likestilling all over the place, dere som ikke kunne tenkt dere å være i et slikt forhold?[:)]

ORIGINAL: Julita

Men.. er det fordi dere er full likestilling all over the place, dere som ikke kunne tenkt dere å være i et slikt forhold?[:)]

jeg er ikke sånn at vi må dele alt husarbeid osv helt likt. Jeg gjør faktisk det meste i huset, bortsett fra at han lager mat.
men det er ikke jobben min å gjøre det.....det hender det blir rotete og at han tar i et tak.
men jeg vil være min egen person ikke noen annens "eiendom" om du skjønner hva jeg mener. Han gjør det han vil....innenfor rimelighetens grenser og jeg gjør det samme....uten å spørre om lov lissom

oppdatert [:D]

Back
Topp