Du gjengir mye av mine innlegg, derfor svarer jeg deg også.
Hvorfor skal noen andre ha en mening om jeg skal kjempe for ett forhold som aldri vil bli bra? For meg er det å ha sex med en annen det største sviket han kan gjøre mot meg, det er for meg en utilgivelig handling.
Jeg hadde aldri blitt lykkelig i ett slikt forhold, jeg hadde aldri kunne tatt på mannen igjen, og jeg kunne aldri sett på han som kjæresten min, jeg hadde aldri trodd på hans kjærtegn, hans kjærlighet, min kjærlighet for han hadde forsvunnet med engang. Er dette virkelig ett forhold verdt å jobbe for? Jeg hadde aldri jobbet og prøvd i ett slikt forhold, jeg er mer verdt enn som så og selv om jeg har fått barn fortjener også jeg å være lykkelig.
Ingen har sagt heller at jeg hadde brukt utroskapen mot faren senere heller. Men barn plukker opp mye på veien og de blir voksene
Jeg er ganske sikker på at barn som har skilte foreldre også er lykkelige, man skal ikke bo sammen for en hver pris. Å bo samme en mann som hadde vært utro ville vært en svært høy pris, så stort hjertet har ikke jeg. Det vil ikke være plass til en slik mann der. Jeg mener at det er ikke en liten feil å ha sex med andre, det er en utilgivelig handling, et valg.
En feil er å kanskje rote bort noen penger, kræsje bilen pga uoppmerksomhet osv.
Vi er veldig uenige i dette, og flott for dere som par at dere er lykkelige i dag. Jeg hadde ikke prøvd engang